verloskundige controle

Hoi, gisteren weer op controle geweest. IJzer was iets te laag dus voor 2 weken staaltabletten.. Jak, kan ik meestal nog slechter van naar de wc.
Vanaf nu dus om de 2 weken komen. Poe wordt al spannender.
Ze kon het kindje niet goed voelen, lag blijkbaar heel diep of zo, dus ze wist ook niet of het met het hoofdje nog naar beneden lag. Meestal voel ik de schoppen ergens tussen mijn navel en maag, dus het zal wel goed zijn. Maar volgens mij draait het nog regelmatig.
Merk nu wel dat ik vaak toch moe in mijn hoofd ben, dat komt dan vast door die ijzer....
Verder alles ok..
Gr Marianne
32+3

Wat vervelend dat je ijzer te laag was en dat je nu tabletten moet hebben.
Maar wel fijn dat alles verder goed was.
Ja het gaat nu hard hé???
Woensdag mag ik weer naar de vk toe. Ook ik mag al om de 2 weken komen.

liefs marielle

Vervelend die lage hb. Van ijzertabs zal je zeker opknappen. Ik slik ze nu 2 wk en begin het te merken. Die stoelgang is er idd neit beter op geworden. Ik neem nu elke morgen 2 eetlepels lijnzaadolie en ik drink roosvisee laxo. Echt geweldig is het nog niet, maar beter dan zonder. En daarnaast natuurlijk op je voeding letten he..volkoren producten, fruit (geen banaan!), veel drinken.. je kent de riedel ws wel.
Succes r mee en ik hoop dat je snel opknapt!
x Taraneh

vervelend dat je ijzer laag was!
en gelukkig was alles goed! gaat inderdaad nu lekker hard!
ik mag ook al om de 2weken komen nu,moet donderdag weer.ben heel benieuwd!
succes en geniet ze ;-)

liefs kim 32,3

Ik heb nu floradix. Als tussenstap voor die staaltabletten. Het is een heel vies drankje, maar het werkt prima!! Met mijn vorige zwangerschap heb ik daar mijn hb ook mee opgekrikt.

Gelukkig was alles goed, behalve je ijzer dan.
Hebben ze jou ijzer vaak gecontroleerd?
Bij mij hebben ze dit nog niet gedaan en vroeg me al af wanneer ze dit gaan doen?

En om de 2 weken al... het gaat steeds dichterbij komen dan hé.
Ik weet niet of ik volgende keer nog een stop hebt van 3 weken of 2 weken.

Ik hoop dat je al een beetje opgeknapt bent.

vanmiddag een uur geslapen. Net wel weer die rare pijn links onderin dus voor de zekerheid maar paracetamol genomen. Maar ja, hoop niet dat die staaltabletten teveel problemen gaan geven...

IJzercontrole was nu de tweede keer. Maar omdat hij nu te laag was mag ik over 14 dagen weer gecontroleerd...

Terug
Bovenaan