verloskundige eerste bezoek

Hallo dames,
allereerst wil ik jullie bedanken voor reactie's die ik kreeg op mijn vorige bericht.Ik heb inderdaad in februari een miskraam gehad en ben nu opnieuw zwanger geraakt van mijn vriend.ik heb verder nog geen kinderen.Ik moet morgenochtend voor het eerst naar de verloskundige toe.volgens me testen die ik thuis heb gedaan ben ik nog steeds zwanger.En ja misschien wil me vriend het wel. Ik wil zeker dat het deze keer goed afloopt. want inderdaad krijg ik een kind.nogmaals bedankt allemaal.groetjes s.c.
 
Heb even je bericht van vorige keer gelezen.....

Als je idd door de anticonceptie heen zwanger bent geworden dan kan ik me zijn reactie idd wel voorstellen. Maar als het idd door onveilige sex komt dan vind ook ik dat hij de consequenties ervan moet in zien.

Ik ben per ongeluk zwanger geraakt, en ik kreeg gelijk een hele goede reactie van mijn vriend. Als ik het wilde houden dan gingen we er samen voor 200% voor.
We zijn toen beiden stom geweest, dus moeten we ook allebei de consequenties ervan inzien.
Maar we zijn er beiden heel erg blij mee. Ik ben met 6 weken uitgerekend en heb nog nooit zo'n lieve papa in spè gezien.

Meis, ook ik zeg ga ervoor. Weet het kan heel moeilijk gaan worden als hij het echt niet wil, maar wie weet draait hij nog bij als hij het eenmaal op echo ziet en het hartje hoort kloppen. Dan word het voor hem ook allemaal echter.

Nogmaals heel veel succes morgen, en hoop dat het allemaal goed komt.

liefs
Vanessa
 
Terug
Bovenaan