Verloskundige en de kraamzorg

Heb het een beetje druk gehad dus even een verlaat berichtje. Woensdag is de kraamzorg langs geweest voor een intake gesprek. Rond de 8e maand neemt ze nog contact op om te kijken of er nog vragen zijn.

Gister naar de verloskundige geweest. De kleine groeit goed en het hartje klopte weer prachtig. Bloeddruk blijft wel laag 98/50, maar ja daar kunnen ze niks aan doen. En ze hebben hem liever te laag dan te hoog. Over 4 weken mag ik alweer en daarna gaan we om de 3 weken. Tijd gaat hard

Ja vond het wel vroeg maar zo heb je wel lekker de tijd om alle informatie door te lezen. Heb ook een mooie checklist gekregen wat je allemaal nodig hebt. Voor vragen mag ik altijd bellen en ze bellen zelf gelukkig ook nog een keer.
Ja de tijd vliegt echt. Morgen alweer 22 weken en ga ik over 14 weken met zwangerschapsverlof. Voor we het weten hebben we allemaal onze kleintjes in de armen

Ja het mag wel een mooie zomer worden maar niet al te heet. Heb al gezegd als het echt heet wordt ben ik tijdens mijn verlof elke keer te vinden in het zwembad in de tuin. die moet ook zeker wel opgezet gaan worden haha. Ja gaat echt snel hopen dat het zo snel blijft gaan, dat is maar weer afwachten.

Terug
Bovenaan