verloskundige en zwangerschaps symptomen

ik ben vorige week bij de huisarts geweest ivm erge buikkramp.vooral 'snachts.dit heb ik daarna nog 1x gehad(in totaal 3x)de huisarts zei dat het afwachten was omdat dat de zwangerschap nog zo pril was(toen 5 weken).maar omdat ik bijna (op 1 druppel na)geen bloedverlies heb gehad dit wel een goed teken was.nu is mijn vraag wanneer maak ik een afspraak bij de verloskundige?

heb tot nu toe af en toe een ongesteldheids gevoel maar niet de hele tijd.lijkt zelfs minder te worden.en pijnlijke borsten.ben niet misselijk of iets.is dit normaal.
 
Anoniem.

Ik heb vorige week een berichtje gezet omdat ik ook de hele tijd menstr.pijn had en krampen. Maar alle reacties waren dat het er bij hoort! Heb ook nog geen druppel bloed verlies gehad en verder ook nergens last van. Ja die borsten en moeheid maar daar geniet ik bijna van omdat je je dan nog enigszins zwanger voelt in die begin periode.

Dus maak je geen zorgen en ga gewoon genieten!
 
Ik ben zelf met een zwangerschap van 5 weken van de trap gevallen (behoorlijk), krampen gehad alsof ik ongesteld moest worden (vooral 'snachts heel erg). Ik ben naar de huisarts geweest die me vertelde dat ik 5 weken zwanger was, en dat ik waarschijnlijk wat banden verrekt had (ik heb zelf geen bloedverlies gehad) Dit schijnt (volgens hem) normaal te zijn, omdat alles wat oprekt. Volgende week de eerste afspraak bij de verloskundige, dus ik ben benieuwd. Ik wens je veel geluk toe, want ik weet dat je er zo nog niet erg van kunt genieten...
(ps over de gesvoelige borsten... ik merk verder aan niets dat ik zwanger ben, maar heb nu al bijna een BH maat groter nodig....
 
Hoi Anoniem

Een afspraak bij de verloskundige kun je maken zodra je weet dat je zwanger bent, bijvoorbeeld na een positieve test. De verloskundige laat je dan rond de 10e week komen om een termijn echo te laten maken. Dan kunnen ze zien hoe lang je precies zwanger bent.
 
Terug
Bovenaan