verloskundige geweest

Gisteren weer naar de VK geweest. Alles wat helemaal goed!! Bloeduitslagen waren ook allemaal goed en bloeddruk ook(128/78). Ik had een hb van 8.7 en mn glucose was 4.2(nuchter).
Helemaal niks mis mee dus.....

Ook voor het eerst het hartje gehoord. Wat is dat toch altijd weer een mooi om te horen....Charlotte was ook helemaal onder de indruk. Baby???mama??? hahaha

Nu pas weer over 5 weken....kan niet wachten, maar het gaat snel genoeg...

gr Linda

Fijn om te lezen dat het allemaal goed is.

Ik mag maandag weer, ben benieuwd hoe Tijs dan reageert. De vorige keer moest hij flink huilen toen de vk mijn bloeddruk op ging meten en toen hij mee het bed op ging. Ik denk dat hij de stetoscoop maar niets vond. Maar toen hij het hartje hoorde werd hij stil en zat aandachtig te luisteren.

Groetjes,
Leeuwtje

Ik ben helemaal blij en opgelucht. Vanochtend de tweede afspraak bij de VK gehad en hebben sinds 31 dec bij de eerste echo niet meer gehoord of gemerkt van de kleine. Ik was niet echt ongerust maar toch..... Alles was goed - uitslag van bloedonderzoek helemaal fijn, bloeddruk goed,  1 kg aangekomen ook prima en mooie stevige 155/minut hartslagen gehoord. Music in de oren!!!

Moet voor de volgende afspraak bedenken  wat voor forbereiding ik evt wil doen - yoga, haptonomie, pufcursuus.....  Hebben jullie advies hierover?

Mor 74

Fijn he om te horen dat alles goed is! Van mij viel toch ook een soort last af. Ik ben volgende wek voor mn tweede bezoek aan de beurt.
Heb eigenlijk nog geen idee wanneer de meeste mensen met zo'n yoga of haptonomie etc beginnen, vanaf welke week is dat meestal??? Zij zei ook tegen mij dat ik er alvast over na kon denken....
Hebben jullie al en idee???

Terug
Bovenaan