Verloskundige geweest

Hallo meiden,

Vanmorgen bij de verloskundige geweest.

Kindje lag goed op schema. Heb verteld van de vele jeuk die ik had en daar kunnen ze helaas niet veel aan doen. Hoort nou eenmaal bij de zwangerschap. De één heeft er meer last van dan de ander. Wel zei ze zodra je jeuk krijgt binnen in je handpalmen moet je de verloskundige raadplegen. Nu kan ik alleen maar Mentolpoeder/gel gebruiken tegen de jeuk.

Ook aangegeven dat ik zo slecht slaap 's-nachts, hiervoor moest ik een homeopatisch middel nemen voor de nachtrust.

Mag nu om de drie weken naar de verloskundige. Begint al aardig op te schieten. Ben morgen al 29 weken zwanger.

We hebben nog steeds geen naam voor ons kleine mannetje. Moet er echt mee gaan opschieten. Ook de babykamer is nog niet klaar. Nou daar moet ik ook maar eens mee aan de slag.

Het enige wat lekker is dat ik al bijna met zwangerschapsverlof ga (5 februari laatste werkdag)

Nou meiden heel veel succes met de zwangerschap.

Groetjes

Corrie

Hoi Corrie,
Ik heb gisteren een groei echo gehad. Ook netjes op schema.
Moet de 29e weer terug naar de verloskundige.

Wij hebben gelukkig al een naam voor zowel zoon als dochter.

Die kamer... tja bij ons wel deels geschilderd en de vloer ligt maar nog een hoop afwerk dingetjes en daar moet mijn man mee aan de slag en die heeft het zo ontzettend druk op zijn werk hopelijk is het snel wat rustiger want die kamer moet toch echt af!

De meubels staan in de dozen lekker in de huiskamer pff... maar goed nog even en dan zal hij toch echt af zijn.

Fijn wel om te horen dat alles goed is hè bij de verloskundige!

Jeuk heb ik gelukkig niet alleen erge last van mijn liezen allemaal bultjes en het doet gewoon zeer! Morgen even mee naar de dokter.

groetjes Macka

Hoi Hoi,

Ik ben vandaag weer naar de gyn geweest. Helaas niet zo'n aardige deze keer... hahah hij had erg veel haast en vond hem nogal knorrig.

Hij zei dat onze baby wat voor lag op schema, maar dat, dat niks uitmaakt of zegt.
Hij ligt met zijn billen boven en alles was verder prima, bloeddruk was oke en ook de bijna  10 (!) kilo die ik nu gegroeid ben was oke zei hij.

5 januari krijg ik een uitgebreide echo en de 30ste krijg ik een injectie, omdat ik rhesus negatief bloed heb. Dan 8 januari weer naar de gyn. Dan ben ik ruim 2 weken.

Ons kamertje is zo goed als klaar, moet nog even een nieuw zoompje in de gordijntjes maken, want ik had ze gewassen en ze waren ineens een stuk korter geworden :-(, maar gelukkig nog ruimte genoeg voor een nieuwe zoom.
Verder is mijn schoonmoeder een schilderij aan het schilderen van Kikker van Max Velthuis en wil ik nog 2 kleine  lijstjes zoeken, waar ik 2 plaatjes van Kikker indoe.

Dan alle kleertjes en dekentjes enzo nog wassen, maar dat kan later nog wel...
Nog wat kleine dingetjes kopen, maar t meeste hebben we wel inmiddels.

lfs Mick

Terug
Bovenaan