Verloskundige geweest

Hoi allemaal,

Vanmiddag weer even bij de verloskundige geweest. Ik vond het fijn om weer even de check-up te krijgen, ondanks dat de 20-weken echo hartstikke goed was. De vorige keer was mijn bloeddruk wat te snel gestegen t.o.v. de keer daarvoor. Ik was dus wel een beetje nerveus over wat het dit keer zou zijn, maar 130/70 was prima zei ze. De waarschuwing 'rustig aan doen' blijft, en ik zal daar ook wat serieuzer naar luisteren, maar hij is i.i.g. niet gestegen (vorige keer: 130/75).

Verder al lekker wat kilootjes aangekomen hoor, hahaha... en de buik was ook goed gegroeid. Tevens een duidelijke hartslag. Nou, dat voelt wel goed!

Ik was de laatste paar weken toch een beetje aan het piekeren over of het allemaal wel goed ging. Nou, even een opgelucht verhaal dus!

Liefs,

Nice dat je zo opgelucht bent. En gewoon lekker doen wat de VK zegt.... zij kan het weten toch?

Ja die kilootjes vliegen er nu aan niet??? Pfff ik hoef maar te kijken naar eten whahahaha...

Buik groeit goed.... nog ff en hij zit in de weg ;)

Niet zoveel piekeren.... geniet ervan!

liefs

Super !!

Kun je weer even lekker vooruit..
Blijft toch goed gevoel als de vk zegt dat het goed gaat hea.. toch even die goedkeuring..;)

Geniet ervan..;)

Liefs Mariska

Terug
Bovenaan