Verloskundige geweest

Zo vandaag weer bij de VK geweest, even mijn gal gespuugd over de gyn en ze heeft meteen gebeld naar het zh dat ik niet meer door hem behandeld mag worden! Ben ik dus erg blij mee...
De kleine meid groeit goed, ze lag wat ver naar achteren. Koppie beneden en uiteraard dan kontje boven. Ze groeide goed, ze weegt nu al meer dan een kilo. Ben 26 + 3 weken zwanger.
De weegschaal vind ik altijd het meest afgrijselijke moment maar het viel mee, maar 78,4 kg. Dat houdt in dat ik in 5 maanden maar 2,9 kg ben aangekomen! Dus grotendeels kind, placenta, vruchtwater en dergelijke.
Ik mag van de VK gewoon op zwangerfit, dus ga eens rondbellen waar ik terecht kan. Want zumba ging niet meer, maar mis het sporten nu al hahaha

Nou dat zijn goeie berichten!!
Ik zit met mijn gewicht op 82 kilo nu!! en begon met 68..;-(
Ik ben zelf ook zeer benieuwd naar de gewichten van de damens...17 juni heb ik weer een groei echo!! ik ben dan 29 weken en 2 dagen...hoop ook dat ze goed op gewicht lopen!
Word bloed heet vandaag!! succes!

Super dat zij meteen geregeld heeft dat je die gynaecoloog niet meer krijgt! Stukje meer rust voor een volgende keer als je erheen moet.
Maar wat ben je weinig aangekomen zeg, ik nu al bijna 10kg en dan loop ik maar 1 dag 'voor'. Ach, als alles maar goed is. Da's het belangrijkst! Duim voor je dat het nu goed zal blijven gaan!!

Terug
Bovenaan