verloskundige geweest

nou was gewoon een intake op 4 oktober moet ik naar de gynacoloog in verband met mijn overgewicht waarschijnlijk moet ik dan daar de rest van mijn zwangerschap blijven
op 17 oktober heb ik de eerste echo enmeteen een gesprek voor de nekplooimeting die vindt dan ongeveer 2 weken daarna plaats heb meteen een hoop afspraken moeten maken

Ja jammer en de tijd kruipt (in mijn geval iig)! Ik heb pas 4 oktober de eerste afspraak met mijn vk.. En dan nog wachten op de echo :S

Succes met wachten, allemaal :)

Hoi Sylvie...ik ben een dame met zwaarovergewicht dus ik moet er dan misschien maar rekening mee houden dat ik dan ook doorgestuurd zal worden naar de gyenacoloog.
Misschien ga ik het wel alvast vragen aan de verloskundige.

Wel weer jammer dat je weer moet wachten.....
Aangezien ik niet zeker weet hoever ik ben wist ik al dat ik door de verloskundige doorgestuurd zou worden voor een termijn echo. Dus die afspraak heb ik gelukkig al staan.

Succes!! gr Andrea

bij mij had er het er ook al mee te maken dat ik verplicht ben in het ziekenhuis te bevallen mag helaas al niet meer thuis dat is nog een reden zodat ik dan daar loop het leuke van de gynocoloog vondt ik is iedere keer dat je komt je een echo krijgt ipv van naar het hartje luisteren

misschien stomme bvraag maar hoeveel overgewicht heb je dan? ik weeg namelijk ook 87 kilo.... wij zijn nog in dubio over de combi test, ook daar wil ik je vragen hoe je je keuze hebt gemaakt...

als het te persoonlijk is moet je het zeggen hoor....

Liefs Kim

ik heb heel erg over gewicht was bezig met lijnen was al 10 kilo kwijt maar ja we wouden nog een kind dan was het niet zo goed maar ik zit dus in zwaar overgewicht helaas combi test doen wij ook omdat het bij mijn vriend in de famili2 voorkomt daar zijn 2 mensen met downsydroom en omdat ik al 2 kinderen heb dus ik wil wat meer zekerheid dus wij hebben van te voren al besloten voordat ik zwanger was dat ik die test zou laten doen ik zou het namelijk ook verder laten testen als ik een verhoogd risico heb

Terug
Bovenaan