Verloskundige geweest

Vanmiddag bij de verloskundige geweest. Waren wel weer erg zenuwachtig zou het hartje steeds kloppen? Eenmaal bij de verloskundige ging ze het hartje luisteren. Ze heeft wel ongeveer 5 minuten moeten zoeken, voor ons leek het wel uren. Zei ook tegen haar dat ik erg bang begon te worden. Ze zei gelijk hoeft niet ik heb hem al gehoord, maar ze ging nog verder zoeken om hem beter te kunnen laten horen. Ze gaf aan dat de kleine heel erg aan het bewegen was en dat is natuurlijk alleen maar goed. Bloeddruk is 95/65.

Wij zijn weer helemaal happy. Laat die buik maar komen, hij komt al een beetje

Je hebt dus een kleine spartelkont daar zitten!
De volgende keer ff streng toespreken dat hij/zij stil moet blijven liggen en mama niet zo moet laten schrikken ;)

idd...volgende keer gelijk ff mama geruststellen...hoewel...volgende keer zal je t al voelen spartelen misschien...
Maar fijn dat t allemaal klopt!...
Genietze

Bedankt allemaal. Ja die kleine kan zich al goed verstoppen en is druk aan het spartelen. Toe spreken heeft geen zin heb ik al geprobeerd maar toch ging hij/zij verstoppertje spelen. Hoop ook dat ik het de volgende keer al voel schoppen, maar dan ben ik bijna 18 weken dus volgens de verloskundige zou het wel kunnen maar kan ook wat later zijn. Moet nu 5 april weer, maar op 17 maart hebben wij hier in het ziekenhuis een kraammarkt en daar ga ik heen en kunnen we een pretecho laten maken dus kunnen we weer even genieten van die kleine boef!

Terug
Bovenaan