verloskundige geweest

Net bij de vk geweest en het hartje horen kloppen. Altijd fijn, gelukkig hadden ze het snel gevonden.

Verder was alles goed, bloeduitslagen, groei baarmoeder etc. Ik had alleen een stagiaire en dat was wel even schrikken want ze kon eerst mijn bloeddruk niet vinden. Daarna was hij volgens haar erg hoog (normaal kom ik niet boven 105/60 uit), dus toen de officiele vk kwam toen nog een keer gemeten en toen zoals altijd aan de lage kant 90/55, maar zoals hun zeggen zolang je niet omvalt is het prima zo.

GElijk ook de 20 weken echo gepland op 27 december 18.00 uur.

Hebben jullie al een vervolg gesprek gehad bij de vk?

O wat lekker snel, je echo. Wil je dan ook weten wat het geslacht is? Ik heb nog niet eens de eerste echo gehad (over twee dagen pas) en ook nog geen vervolgafspraak bij de vk. Ben dan ook de laatste in ons lijstje.......

Blijkbaar moet die stagiaire nog wel wat leren hahahaha..... Nu goed, daar is een stage dan ook voor ;-)

Wat goed dat alles weer in orde was, jammer van de stagiair maar ja die moet het ook leren...

Vind je het niet eng om zo lage bloeddruk te hebben, ik ben afgelopen vrijdag dus wel omgevallen en ben me kapot geschrokken.. Hoop voor jou dat dit niet gaat gebeuren ;)

ja stagiaires moeten het leren, dus vond het niet zo erg . Ben zelf ook ooit stagiaire geweest, het hoort erbij.

Ja ik wil weten wat het geslacht is, dus nog even wachten tot de echo en kijken of ze het dan zien. Als ze het dan niet zien dan denk ik alleen niet dat ik speciaal daarvoor een pretecho zou laten maken

Qua bloeddruk ben ik het wel gewend, heb mijn hele leven al een lage bloeddruk. Ik doe rustig aan met opstaan en zorg dat ik op tijd wat eet en als ik me daaraan houdt gaat het goed. Nu ik zwanger ben zorg ik ervoor dat ik elke 2 uur iets eet en dat werkt erg goed voor mij.

Flauwvallen/omvallen is inderdaad heel eng, maar daar heb ik deze keer nog geen last van gehad, dus
hopelijk blijft het zo. Hopelijk gebeurd het jou (Kelly) ook niet meer.

hahhhahah sorry ik moet door jullie verhaal even treug denken aan mijn eerste zwangerschap ook ik heb een lage bloeddruk en ik viel wel vaak om vooral in de zomer van buiten naar bunnen in een winkel waar ze de erco iets te koud hadden afgesteld
zo ook een keer bij een benziene stadion ik kom de shop binnen en hop daar ging ik tegen een rek vol cd en zonnenbrillen ooooooo wat een revage hahaha ben 112 zwangere vrouw flauw gevallen paniek en ik dacht alleen o rustig nou ik kom er al weer aan nou dus ik weer bij dat ik kon praten en gezecht dat het echt niet hoefde dat het door mijn bloeddruk komt hahahaha

Hoi ydem, leuk om te lezen hoe het met de andere op 14 mei-uitgerekende mama gaat! Ik ga pas over 2 weken terug om het hartje te horen kloppen. Door jou heb ik ook meteen maar even mijn 20-weken echo gepland :) Het wordt 21 december voor mij omdat de praktijk na de kerst dicht is. Leuk cadeautje voor de kerstdagen!

Terug
Bovenaan