Verloskundige geweest

Hallo dames,

Nu kan ik hier ook wat plaatsen, maar omdat ik zo moe en misselijk was had ik er steeds geen puf voor.
Voor kerst zijn we er achter gekomen dat we zwanger zijn van onze 2e.
Vandaag naar de VK geweest, ze vroeg hoe mijn cyclus was, dus ik zei dat ik een lange cyclus had van 36 dagen soms een enkele maand dat het een dagje minder is.
Toen zei ze ineens dat ze dan een week van de zwangerschap ging aftrekken. Ik was een beetje verbaast omdat ik ,toen ik zwanger was van mijn dochter, ook een lange cyclus had van 34 dagen en toen werd er geen week afgehaald...uit eindelijk bleek ik ook na de termijn echo ook 5 dagen langer zwanger te zijn.
Nu de echo afwachten...ik zou volgens de berekening van mijn eerste dag van mijn menstruatie morgen 8 weken zwanger zijn.volgens. De VK 7 week.
Nu mag ik de 24 e voor de echo komen, dan ben ik dan 9a 10 weken.
Is die echo uitwendig of inwendig??

Zijn er meerdere die dit herkennen?

Liefs
 
Jij ook gefeliciteerd!!!
Ik heb ook een langere cyclus en ik word ook altijd teruggezet.....ik weet deze keer wel precies de data van laatste menstruatie, eisprong ed dus misschien helpt dat.
Volgens mij heb je met 9 à 10 weken een inwendige echo.
 
Dank je wel!! Ik kon de klok er op gelijk zetten met mijn menstruatie! Ook al had ik een lange cyclus..
En ik voelde ook wanneer mijn eisprong zou komen!
Maar het gekke is bij mijn vorige zwangerschap hebben ze de data aangehouden van mijn menstruatie en ik werd geen week terug gezet...en ik bleek al 13,5 zwanger te zijn bij de echo...nouja we zullen af wachten...wel verrekte spannend hoor!!
 
Je krijgt dan een inwendige echo. Je baarmoeder ligt nog te ver verscholen om een goede uitwendige echo te kunnen maken.

Oh., en gefeliciteerd natuurlijk!
 
Ik heb 2 keer met 9 weken een uitwendige echo gehad, als het dan niet helemaal goed te zien is doen ze alsnog een inwendige... maar volgens mij beginnen ze gewoon uitwendig.
 
Oooh wauw wat leuk hey!! als ik de echo mag dan ben ik rond de 9 a 10 weken... Mooi is dat he om de bevestiging te zien dat er toch echt een klein hummeltje zit.... Ik had dat bij mijn eerste zwangerschap, ik kon pas happy zijn toen ik de kleine voor het eerst zag op de echo...en toen lag ze ook nog met de rug naar ons toe ;-).
 
Hier met 7 en 8 weken al een uitwendige echo gehad.. Het ligt denk ik echt aan de vk, je bouw en de ligging van je baarmoeder of ze het uitwendig of inwendig doen..

En natuurlijk nog gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan