Verloskundige gezocht in de buurt van Alkmaar

Wie weet er een goede verloskundige in de buurt van Alkmaar? Ik zoek een betrouwbaar iemand, na een nare ervaring met mijn vorige verloskundige. Misschien is er iemand die in de buurt van Alkmaar woont en een verloskundige kent die echt goed is en die je ook aan anderen zou aanraden. Heel erg bedankt alvast.
 
Hoi Assepoester,

Zelf had ik ook die vraag en iedereen kwam aan met partners in de verloskundige, Bert,Tom en Minke....in de volksmond ook wel 'Tom en Jerry' genoemd.
Ben nog maar 2 x geweest, dus kan nog niet veel zeggen, maar iedereen sprak positief over hen.
www.partnersindeverloskundige.nl
Succes!
 
Hoi MissC, heel erg bedankt voor je reactie. Zijn dit soms twee mannen die in de Daalmeer een praktijk hebben? Ik heb de naam Tom volgens mij ook eerder horen noemen. Ik zal zo zeker eens kijken op die website die je hebt opgegeven. Ben wel benieuwd met je verdere ervaringen met hen en of jij je daar prettig voelt. Groetjes!
 
Hoi Assepoester,

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje en zit ook voor de tweede keer bij Tom, Bert en Minke. Ik ben heel positief over ze. Lekker no nonsense en zeer ervaren. Minke heeft uiteindelijk de bevalling van de eerste grotendeels begeleid (de gynaecoloog moest er ook nog aan te pas komen) en daar waren wij zeer tevreden over.

Het blijft natuurlijk altijd iets persoonlijks (klikt het ook een beetje), maar ik beveel ze graag aan.

Groetjes,
Falcon
 
Hoi Falcon, ook heel erg bedankt voor je reactie. Ik ben van plan om binnenkort langs te gaan voor een gesprek bij Tom, Bert en Minke. Ik ben (nog?) niet zwanger en ben me aan het orienteren op een verloskundige, aangezien ik een nogal nare ervaring had met mijn vorige verloskundige. Hopelijk gaat het deze keer wel goed. Ik zoek echt en verloskundige waar ik me prettig bij voel.
Groetjes.
 
Ik heb hele fijne ervaring met de dames van de zon verloskunde. Hun hoofdlocatie is broek op langedijk, maar ze houden ook spreekuur in Alkmaar. 
Ik vind hen professioneel, warm en kundig. Ze staan open voor jou als persoon en hebben ook ervaring met badbevallingen en andere meer specifieke wensen. Ze hebben al mijn vragen met veel geduld beantwoord ;)
https://dezonverloskunde.nl
 
Bij mijn 2de had ik Tom, Bert en Minke. Veelal alleen Tom gezien, maar die deed het super. Gewoon normaal geen gedoe en recht voor zijn raap en eerlijk. 
 
Terug
Bovenaan