Verloskundige/ gyn

Gisteren moest ik voor controle naar de verloskundige. De dag ervoor was de kleine heel rustig, s'avonds begon ie gelukkig wel weer druk te bewegen, en had ik ook wat krampen. Maar normaal is het een heel actief kindje dus vertelde dit aan de verloskundige. Ze zei dan stuur ik je toch even door ( controle's waren verder wel goed bij verloskundige). Nu was ik natuurlijk net alleen, normaal gaat mijn man mee maar die moest werken en nu zou mijn zus mee maar die was ziek. En ik moest hellemaal naar Groningen, half uur rijden! Had mijn man gebelt en die is vanuit zijn werk naar Groningen gereden, had net pauze. Dus daar aan het ctg, ging de kleine net druk bewegen natuurlijk! En nog echo gehad, nu zei die dat het een niet heel groot kindje word, wel gemiddeld maar met de groeiecho lag die juist wat voor. Dus we zullen zien maar verder was alles goed. Maar wat is dat erg daar in het ziekenhuis, echt lopende bandwerk en als je al niet een hoge bloedruk had krijg je het wel van die assistent hahaha! Dat was mijn middagje wel, moest om 13.00 uur naar verloskundige en was pas om 16.30 uur weer thuis! Gelukkig had ik s'morgens al boodschappen gedaan en huis schoongemaakt want vieren vanmiddag/avond Sinterklaas en wilde alles klaar hebben zodat we vandaag niks meer hoeven te doen! Alleen moest ik 's'avonds alles nog inpakken dit wilde ik dus s'middags doen! Nu is alles klaar! Dus vanochtend lekker rustig aan! Gelukkig volgende week gewoon weer naar de verloskundige! Ben nu 38 weekjes, dus we zullen zien wanneer ons tweede wondertje zich meld!

Liefs Marie

Hoi Marie.

Weet precies hoe je je voelt.
Ik was donderdagavond in het zkh voor ctg en echo.
Bij ons was gelukkig ook alles goed.
Wij waren er s'avonds dus was er er lekker rustig.
Hebben ze ook gezegd hoe groot jullie kindje wordt geschat?
Rustig aan en een fijn Sinterklaas weekend!

Liefs Danielle

Hoi Marie!

Even schrikken dus! Gelukkig was alles goed met de kleine! Nu nog heerlijk genieten van het sinterklaasweekend!

Veel plezier en s6 met de laatste loodjes!

x

Terug
Bovenaan