Verloskundige in Breda

Wie kan mij helpen?
Ik zoek een verloskundige in Breda of omgeving. Wie heeft er goede ervaringen? Ik had er eentje gebeld, maar daar kon ik pas met 14 weken zwangerschap terecht, terwijl ik ook hoor dat sommige bij 9-10 weken al mogen komen! En krijg je dan ook een echo of luisteren ze alleen naar het hartje?
Ik hoop dat iemand antwoordt, want ik voel me echt onzeker(hoort erbij, toch?)
 
Ik woon zelf in Arnhem dus kan je niet helpen met een vk uitzoeken. maar ik kreeg mijn eerste bezoek bij 13 weken. Normaliter doen ze het bij 12 weken, maar dat was net bij een feestdag, vandaar. Een echo bij 9-10 weken is zeer zeldzaam en zeker geen gewoonte. In dat geval krijg je vaak een inwendige echo. Bij 12 weken een uitwendige. Je kunt gewoon een andere vk bellen en kijken of je daar eerder terecht kan. Dat zou ik gewoon doen. Succes ermee!
 
Hoi Ik ben bij verloskundige van der Noort in de Mathenessestraat. Ik ben nu 21 weken zwanger en zeer tevrden over ze. Met 9 weken heb ik gebeld, waarbij ik gelijk een afspraak kon maken voor een echo rond de 12 weken ( bij echobureau) en in dezelfde periode ook mijn eerste bezoek bij ze gehad. Met 20 weken krijg je daarnaast nog eens een uitgebreide echo
 
Terug
Bovenaan