Verloskundige in Utrecht

<p>Hoi allemaal! </p><p>Ik ben er gister achtergekomen dat ik zwanger ben. Ik moest wel 7 testen doen voor ik het zelf geloofde :) </p><p>Eigenlijk ben ik er vrij vroeg achter gekomen ben namelijk pas 4 weken zwanger. Mijn vriendin heeft me aangeraden om alvast een vk te zoeken en een afspraak in te plannen voor over een aantal weken. </p><p>Mijn vraag is dan ook: kent één van jullie een goede vk in de buurt van Utrecht? Ik woon zelf in Utrecht Terwijde/Leidsche Rijn. </p><p>Heeft iemand toevallig ook eerder een echo laten maken? Waarschijnlijk zijn de kosten dan wel voor eigen rekening. </p><p> </p>

Van harte gefeliciteerd! Neem eens een kijkje bij Geboortezorg van het st. Antonius. Ze bieden daar ook Centering Pregnancy aan wat hartstikke leuk kan zijn om andere mama's to be te ontmoeten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik heb er hele goede ervaringen mee ?  De eerste echo is meestal met 10/11 weken, maar ze bieden het ook wel eens rond de 8 weken aan, afhankelijk van je achtergrond en wat voor de organisatie beleid is. Succes met kiezen er zal vast een hoop op je afkomen en een goede zwangerschap gewenst ?

[quote quote=10233384]Van harte gefeliciteerd! Neem eens een kijkje bij Geboortezorg van het st. Antonius. Ze bieden daar ook Centering Pregnancy aan wat hartstikke leuk kan zijn om andere mama’s to be te ontmoeten die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Ik heb er hele goede ervaringen mee De eerste echo is meestal met 10/11 weken, maar ze bieden het ook wel eens rond de 8 weken aan, afhankelijk van je achtergrond en wat voor de organisatie beleid is. Succes met kiezen er zal vast een hoop op je afkomen en een goede zwangerschap gewenst [/quote]
Super, bedankt voor de tip!!! Ik ga dat zeker even onderzoeken. 
Het is allemaal heel spannend! Mijn voorkeur gaat uit naar een echo van 8 weken. Dan weet ik in ieder geval of alles goed gaat! 

Dan heb je een prima keuze gemaakt! Ze hebben me bij beide kindjes prima geholpen. Mij tijdens de bevalling uiteindelijk moeten overdragen aan de gynaecoloog, maar dat weet je nooit van tevoren. Ik ben bevallen in het St Antonius in Nieuwegein (Leidsche Rijn was nog niet open bij de eerste en overvol bij de tweede) en in het Diak. 
Ook in beide ziekenhuizen prima zorg gehad.
Veel succes en plezier!

[quote quote=10233960]Dan heb je een prima keuze gemaakt! Ze hebben me bij beide kindjes prima geholpen. Mij tijdens de bevalling uiteindelijk moeten overdragen aan de gynaecoloog, maar dat weet je nooit van tevoren. Ik ben bevallen in het St Antonius in Nieuwegein (Leidsche Rijn was nog niet open bij de eerste en overvol bij de tweede) en in het Diak. Ook in beide ziekenhuizen prima zorg gehad. Veel succes en plezier![/quote]
Fijn om te horen! Ze belde me ook twee dagen na mijn aanmelding om de eerste echo in te plannen, dus ben super blij. 
Ik hoop dat Antonius tegen die tijd beschikbaar is, maar goed dat zien we dan wel weer! 

Terug
Bovenaan