Verloskundige of gyneacoloog

Hallo allemaal,
Belangstellend vraagje.. Lopen jullie bij de vk of bij de gyn. Ik loop bij de gyn omdat ik n stolligsstoornis heb. Vorig jaar longemboliën gehad en nu spuit ik bloedverdunners. Vind ik best pittig. Maar t gaat eigenlijk allemaal best. Heb bij mn vorige een keizersnee gehad en ben ik paar keer gewoon bevallen. Heb wel altijd stuitliggers.
Ben benieuwd naar jullie verhaal..
Gr Jeany

Bij ons is het gecombineerd. Loop bij de vk, voor echos naar de gyn. Bij de oudste altijd bij de vk, uiteindelijk vanwege verdoving, een gyn erbij gehaald. De middelste zou zwaar zijn, extra echo's bij de gyn, daar gebleven en uiteindelijk bevallen met een klinisch verloskundige. Nu gaan we het bekijken. Dossier is bij beiden bekend. Nu 5 oktober echo bij de gyn en dan daarna vervolg bij de vk. Dus zo blijven we lekker bezig:)

ik loop bij de gyn. ivm dat ik met mijn vorige zwangerschap al met een week of 28 liep te klungelen met weeen en ontsluiting.uiteindelijk met 36.3wkn bevallen...

vind het wel fijn bij de gyn. elke controle een echo :)

Wij zitten bij de vk in het ziekenhuis, hun hebben om de 2 weken contact met de gyn, als er dingetjes zijn, nu is er in mijn familie suikersiekte, en ik heb er zelf ook aanleg voor dus ze gaan mijn wel bespreken, dan hoor ik later of ik ook naar de gyn moet of toch bij de vk kan blijven. a.s. dinsdag moeten we weer naar de vk

Ik ging tot nu toe naar de gyn aangezien ik bloedverlies had gehad en een aantal uitstrijkjes niet goed waren. Heb afgelopen week te horen gekregen dat dat niet nodig is.

Volgende week heb ik een eerste afspraak met een vk.

Terug
Bovenaan