Verloskundige online?

Wie weet er misschien een site/sites waar je online een vraag kan stellen aan een verloskundige? Ik zit ergens mee en klinkt misschien stom, maar wil de vraag niet stellen aan mijn VK....:(

Knuf,
Nephele, 18 weken zwanger
 
Kijk eens op www.babybrabbel.nl bij informatief en dan naar vraag het aan.....

Heb daar zelf ook al eens vragen gesteld, maar je kunt ook kijken
tussen de al beantwoorde vragen of er een antwoord voor jou bij staat.



succes liefs leeuwtje

 
Graag zou ik jullie mening willen over het volgende.
 
Onze dochter van ruim 25 is hoogzwanger
Haar vriend is bij de bevalling..
Nu heeft ze mijn ook gevraagd of ik bij de bevalling wil zijn...omdat ze 2 weken voor haar bevalling verhuizen naar een andere stad en daar nog niemand kent.
Nu is de relatie tussen onze dochter en mijn man erg wankel..
Ze heeft een bewogen jeugd achter de rug 
Een meisje dat vaak aandacht vroeg ook op een negatieve manier.
Ik ben er zo ontspannen mogelijk mee omgegaan maar mijn man heeft heel wat boosheden daarover en nog!
Hij heeft geen goed gevoel tegenover haar..
Kan geen vertrouwen schenken aan haar .
Ik vind dat hij met haar daarover moet praten maar daar wil hij niets van weten..
Dat is niet aan hem vindt hij!maar hij doet zijn best om het goed te doen zegt hij
Nu wil hij niet dat ik bij de bevalling ben
Dat is aan haar man en haar.
( Jij was er ook niet bij toen het verwekt is )
Aldus..mijn man
Wat is wijsheid! Ik proef nog steeds veel onvrede en boosheid bij mijn man.
Onze dochter gunt mij dit.
Ik ben opgegroeid tussen 3 broers en zij is ook het enig meisje tussen 2 broers.
We hadden een boerderij thuis waar alles mannentaal was.
Ik kan niet goed voor mijzelf en dochter opkomen en voel me voor de zoveelste keer machteloos omdat hij zegt wanneer ik niet kies voor hem er consequenties aan vast zitten..
Het voelt voor mij niet als kiezen..
Wie heeft daar ervaring mee of een goed advies..
Oma in spé
 
 
 
 
 
 
Sorry, dit klinkt misschien hard. Je bent moeder van je dochter je hele leven. Ik zou altijd voor mijn dochters klaar staan. Hoe moeilijk ze het ook af toe zullen maken. Ik heb een zus die het mijn ouders erg moeilijk maakte. Liep vaak weg e.d. maar mijn ouders stonden altijd klaar voor haar. Ook toen ze op jonge leeftijd zwanger werd.
Als mijn man zou zeggen dat ik niet bij de bevalling van mijn dochter mag zijn, dan kan hij de pot op. Als hij ook nog eens probeert te chanteren, weet hij dat hij sowieso kan vertrekken. Dat jouw man, ik neem aan dat hij niet haar biologische vader is, met haar problemen heeft dat is zijn probleem. Je bent haar moeder en moet gewoon kunnen gaan.
 
Terug
Bovenaan