Verloskundige Rotterdam

A

Anoniem

Guest
Dag allemaal,

Ik hoop dat een van jullie me kan helpen. Ik overweeg te veranderen van verloskundigepraktijk en ben zoek naar een nieuwe verloskundige(praktijk), in de buurt van Rotterdam Centrum of daarboven. Met mijn huidige verloskundigen klikt het niet zo goed. Ik weet niet of ik me met hen tijdens mijn bevalling op me gemak zal voelen.

Wat ik belangrijk vind? Een goede verloskundige uiteraard. Maar ook iemand die helder kan uitleggen. Die niet teveel om het antwoord op je vraag heen draait. Iemand die liever niet teveel op je emotie inspeelt. Ik wil daarnaast graag thuis bevallen. Even nog over mezelf, ik heb een wo-opleidingsachtergrond....

Bedankt voor jullie tips!

Even misschien een "rare" vraag maar wat doet het er toe dat je een WO achtergrond hebt?

Groetjes,
Miranda

Hai Miranda,

Dat opleidingsniveau doet er niet wat mij betreft niet toe... maar mijn huisarts attendeerde mij erop dat sommigen het lastig om met wo-ers om te gaan. Daarom dat ik dat erbij heb gezet. Heb jij nog tips?

gr Dandelion

Hoi hoi,

Je opleidings achtergrond doet er toch niet toe het klikt of het klikt niet toch? Kenissen van mij hadden ook een VK waar ze absoluut niet mee door de bocht konden en zijn gewoon over gestapt naar een ander.

Wil je succes wensen met het zoeken daarvan.

Gr Fruit Girl

wat is wo eigenlijk?
en als het niet klikt moet je gewoon iemand anders zoeken!

groetjes martine (29 weken)

Hoi,

ik kan de praktijk op de Bergweg in Rotterdam Noord aanraden. Zijn leuke jonge meiden en ze gaan goed om met WO-ers (spreek uit ervaring). Ze hebben ook een website: www.verloskundigenbergweg.nl

Gr, Eva

Hej,

Wat een gedoe allemaal omdat je WO-achtergrond hebt staan..

Ik begrijp wat je bedoelt, je wilt niemand beledigen en wilt gewoon een duidelijke diepergaande uitleg over wat het allemaal inhoud enzo.. Ik ken het gevoel..

Ik woon nu in Zoetermeer,  ben  twee maanden terug verhuisd  vanuit Rotterdam,  en heb nu een Vk die doet alsof ik nog niet weet hoe een bevruchting werkt, best irritant soms.

Ik zat in Rotterdam bij verloskundige praktijk Ijsselmonde, daar heb ik het erg prettig ervaren allemaal. Het telefoon nr is 010 4827806. Ze hebben daar ook een echo aparaat en doen dus alles zelf. Ook wel prettig.

Hoop dat je er wat aan hebt en succes met je zoektocht!

Gr Lotte
32 wk zwanger

Hai meiden,

Bedankt voor jullie medeleven en tips! Daar kan ik wat mee! Ik heb nog geen overstap gemaakt. Ik ga maandag nog één keertje naar mijn huidge verloskundige die me zal doorverwijzen voor een 20 wk echo. Daarna ga ik actie ondernemen. Als er nog iemand tips heeft dan houd ik me aanbevolen...

Groetjes Dandelion

Terug
Bovenaan