Verloskundige toch leuker

Dames,

Even een vraagje.

Omdat ik toch een medisch geval blijf (te hoge bloeddruk), blijf ik onder controle bij arts / gynaecologen in het ziekenhuis.
Helaas vind ik dat dit erg onpersoonlijk is, en het lijkt wel alsof ze er geen plezier in hebben (zijn ook voornamelijk mannen, misschien dat dit daarom komt).

Gisteren ook de nekplooi en hij liep alleen maar te mopperen (niet boos hoor), dat Boontje maar niet goed lag, hij moest op zijn rug, maar dat vertikte hij. Ook vroeg ik, kunt u toevallig als iets van het geslacht zien, kreeg ik het botte antwoord, nee, kan pas bij 20 weken. Terwijl ik hierover allerlei berichten lees.

Hebben degene van jullie die onder behandeling in het ziekenhuis zijn ook die ervaring, of heb ik het gewoon slecht getroffen (en ik krijg ook telkens iemand anders, dus je krijgt geen binding met iemand).

Ciao
Mariska
 
hoi hoi.

ik loop ook bij de gynecoloog vanwege me schildklier dat die te langzaam werkt maar ik vond het gister ook een beetje tegen vallen.
ik had een afspraak met haar gister want jah was me eerste echo en zouden alles bespreken toen had ik in 1 keer een assitent in opleiding normaal overleggen ze dat altijd met je of je dat wilt maar nu kreeg ik hem gewoon erg onvriendelijk.
want had graag haar gewoon gezien.nou moet ik 18 augustus weer voor 2de echo en wordt ik weer iemand anders toe gestuurd.

ik snap wat je bedoelt vind het ook niet fijn maja we moeten het er maar mee doen of je zegt er gewoon wat van.
gewoon doen.

gr joyce
 
Ik heb nu ook 3 echo's in t ziekenhuis gehad vanwege epilepsie bij mij waren ze wel allemaal vriendelijk maar je word idd wel gezien als rondlopende baarmoeder en niet echt als mama in spe ik troost me maar met t feit dat we ons visje hierdoor vaker zien en dat is ook wat waard
 
Helemaal herkenbaar!! Ik moet ook vanwege medische indicatie(chronische darmziekte) in het ziekenhuis bevallen, en had de vorige keer al gemerkt dat het zo onpersoonlijk en zakelijk in zo'n ziekenhuis is, dat ik dit keer gevraagd heb of er een combinatie met verloskundige en gyneacoloog mogelijk is....helaas was dat in mijn geval niet handig volgens de gyn. Een hele snelle echo, ik zat langer in de wachtruimte dan dat ik binnen was. Nu was alles gelukkig ook goed, maar ik herken je verhaal dus wel.
Ik hoor van anderen altijd dat je bij een verloskundige ook meer over je gevoel kunt praten en wat meer praktische tips krijgt. In het ziekenhuis draait het alleen om het medische en de rest is je eigen pakkie an, zo voelt het tenminste.
Over vier weken heb ik een afspraak met de verloskundige in het zkh, ben benieuwd hoe dat gaat....

Groetjes, Kirsten
 
hey

ik heb het wel is meegemaakt ook ja maar ik liep waar ik eerst woonde bij twee gynecologen ging beslist niet bij een ander wachten er ook op wanneer er plek was bij hun want ik was niet de enigste die zo dacht nu ben ik verhuisd en ken deze artsen niet das wel iri
maar ja weinig keus
liefs miranda
 
In het ziekenhuis ben je altijd een nummer dus denk op die afdeling ook!!!
Ik heb hier geen ervaring meer hoor!

succes allemaal in de ziekenhuizen!!
 
Ik hoef pas met 36 weken naar de gynaecoloog voor controlle. Ik heb een te krap bekken en moet weer met een keizersnede bevallen.
Ik heb een superleuke gynaecoloog, maar ik beval dan ook in een relatief klein ziekenhuis.
Ik heb die ervaring niet. Ik vind bij mijn verloskundigen dat er daareentje bij zit..... Mensen wat is dat kind blij. Ze lacht om niks!!! Vreselijk. Ik heb het idee dat je door haar niet serieus genomen wordt. Dus ook dat kan!!!
 
Terug
Bovenaan