verloskundige

A

Anoniem

Guest
hoi hoi ik ben irma ik ben een vk maar ik ben gestopt met werken ik heb een dochter van 12 jaar oud en ik verveel me een beetje zwanger worden is natuurlijk een spannende tijd in je leven maar als jullie vragen hebben dan kan dat altijd ik ben er altijd om 19.00 en om 20.30 uur bij chatcity.nl en daar kan je alles vragen aan mij bij de kamer zwangerworden groetjes irma

hoi irma...

ik ben even wezen kijken op die site, maar onder welke naam sta jij daar...mischien een idee om hier wat vaker te komen en onze vragen te beantwoorden???

groetjes demi

Hoi hoi wat leuk zeg dat je onze vragen wilt,beantwoorden.ik heb inderdaad een vraag,ik had 2 weken na me ongi hevige krampen aan me linker eierstok was heel hevig kan dat me eisprong geweest zijn?en ik moet nog 7 dagen voor dat ik ongi moet worden,maar ik heb steeds krampen vlak boven me vagina,wat kan dit zijn?maak me een beetje ongerust hierover bedankt gr manuela

Leestekens. Dat zijn o.a. punten, komma's en hoofdletters.

Jeetje Anoniem, wat een onaardige opmerkingen. Laat het gewoon als je er geen vertrouwen oid in heb. Gr Tanja

Hoi Irma,

Ik ben nog weinig op deze site (zit nu op het juli forum), maar af en toe buurt ik hier nog even. Nu heb ik een vraagje aan je: ik ben nu ruim 7 weken zwanger en heb vaak 's avonds steken in mijn buik. Is dit ernstig of kan het geen kwaad?

Liefs,
Es

hoi ik zag dat iemand anders bij het zwanger worden erbij had gezet onder mij naam nou ik ben wel dus degelijk een vk en leestekens wat maakt het uit ik ben geen proffesor maar je kan toch lezen wat ik schrijf nou aan manuela meid dat is je ei niets om je zorgen over te maken hoor groetjes

Terug
Bovenaan