verloskundige

Wie o wie kan mij een beetje oppeppen,
Ik zit in mijn 11 week zwangerschap van mijn eerste bolleboos, en nu zijn we gisteren voor het eerst bij de verloskundige geweest om het hartje te luisteren, en ppffffff we hoorde het gewoon niet, ik gelijk helemaal depri, stel je nou voor dat het niet zo is???
ik had bevestiging nodig, maar je kan me nu helemaal bij elkaar rapen hahaha, over 2 weekies naar het ziekenhuis voor een echo, ik hou het niet meer!!!!

dames succes!!

groetjes
 
Hoi Miranda,

Maak je alsjeblieft geen zorgen, ik kon in zowel mijn eerste als mijn tweede zwangerschap niet de eerste keer het hartje horen, soms zit-ie verstopt achter het schaambeen, dat is ook niet bevorderlijk (om het hartje te horen bedoel ik dan). Enne, twee weekjes, die kom je wel door. Ik snap dat je er om zit te springen want dan is het echt 'echt'.
Jaha, geduld is echt iets wat je tijdens je zwangerschap leert... ik weet het!

Sukses met het wachten!

Groetjes,
Lara
 
Hoi,
bij mijn eerste kon ze het ook niet horen. 12 weken is meestal de grens of je het hartje kan horen of niet. Mijn placenta lag bij de eerste ervoor en dan hoor je het ook niet zo snel en misschien kon de verloskundige het gewoon niet vinden. Niet meteen in paniek raken hoor, waarschijnlijk hoor je het de volgende keer wel of zie je op de echo een zwemmend kindje. Veel succes.
 
Hoi Miranda,

Niets om je ongerust te maken, hoor! Bij mij hoorde ze het pas met 13 weken! We hebben het met 11 en met 12 weken geprobeerd te horen, maar dat lukte toen ook niet. Ik helemaal in zak en as! Bij 13 weken hebben we een echo gehad en toen zagen en hoorden we het meteen!
Dus, hoe moeilijk het misschien nu ook lijkt: NO WORRIES! Succes ! Groetjes Femke
 
Hoi Miranda,
aangezien mijn zus zwanger is lees ik af en toe dit forum, en ik kan je gerusstellen. wij hoorden bij week 13 pas de hartjes van onze (SCHRIK NIET !) 4-ling ! Dus je hoeft echt geen zorgen te hebben ! Wij hebben uiteindelijk 4 gezonde jongens gekregen.
succes met je zwangerschap !
MAXI
 
Bij mij hoorde ze het ook niet met 12 weken. Die van mij heeft gewoon de neiging om weg te springen voor de doptone, nu nog steeds zelfs (ben 32 weken). En met 11/12 weken kan de kleine nog achter je schaambot schuilen en daar kunnen ze echt niet doorheen met een doptone.
Als je verder geen rare dingen hebt zoals bloedingen of zo zou ik proberen me niet al te druk te maken (makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het).

gr,
Prize
 
Terug
Bovenaan