verloskundige

hallo,

ik ben er pas na 7 maanden achter gekomen dat ik zwanger ben!! een hele schok en je moet ineens veel regelen ed. ook snel naar de vk. nu heb ik het volgende probleem: ik ben er nu 2x geweest en had een klik met de ene, maar totaal niet met de andere vk
nu had ik afgelopen week ineens erge krampen in mijn buik,die ook hard werd. deze krampen bleven aanhouden en werden erger. toen heb ik de vk gebeld. zij zei toen: ik denk blaasontsteking en stuurde me weer naar huis. het werd alleen maar erger. eind vd middag weer gebeld, ik kreeg toen de andere vk. zij dacht ook aan een blaasontsteking en zei: neem een warme douche, en 1000 mg. paracetamol, als het erger word is het geen blaasontsteking. het werd vreselijk!!! ze is toen gekomen en ik had geen ontstluiting. ik had geen weeën en het was de blaasontsteking zei ze alsnog. ik moest mijn urine laten checken. dit hebben we meteen laten doen en: geen blaasontsteking!! toen hebben de vk niet meer gebeld en toen lag ik daar met de krampen. uiteindelijk is het minder geworden. helaas door dit voorval heb ik weinig vertrouwen meer in de vk. ik voelde me zeer onzeker vooral door hun houding. ik moet binnen een maand gaan bevallen,maar zie dat niet zitten bij deze vk. heeft er iemand tips??
 
Dit is een vervelende situatie..
Het enige wat ik kan bedenken om naar een andere vk te gaan, kan dit niet dan toch maar het beste er van maken.
Succes, groetjes simone
 
Ik had bij onze eerste een gyne. die grofweg durfde te zeggen dat hij (na 28 uur weeen) geen dames met overgewicht wilde helpen door een keizersnede te doen. (ik had slechts 2 cm ontsluiting) Nu heb ik bij deze zwangerschap zelf aangegeven niet bij hem te willen bevallen. Ben verplicht in t ziekenhuis te bevallen ivm keizersnede door een andere aardige gyne.
Gewoon voor jezelf opkomen en je voorkeur melden. Niet geschoten is altijd mis.
 
Tja ik zou gewoon naar een andere VK gaan of gewoon naar de gyneacoloog. Ik begon bij de gyn en toen ik naar de vk mocht heb ik dat gedaan, ze zeiden dat als ik geen vk zou vinden ik gewoon bij de gyn mocht blijven. Kom voor jezelf op want het is denk ik niet goed als je tegen de bevalling op gaat zien.
 
Wat fijn dat je zwanger bent, maar wat vervelend van die ervaringen met je verloskundige. Ik zou een andere verloskundige opzoeken of een gynaecoloog in het ziekenhuis bellen. Heel veel succes.
 
Terug
Bovenaan