verloskundige

Goedemorgen dames,

Ik ben nu vijf weken zwanger en heb zojuist een afspraak gemaakt met mijn huisarts om hem dit te vertellen. Is het nu de bedoeling dat ik ook gelijk een afspraak maak met de verloskundige of moet ik daar nog een tijdje mee wachten ?
 
hoi

ik had ook de ha bezocht, die vond het wel grappig dat ik langskwam (ja wist ik veel). niks aan de hand, je bent gewoon zwanger. enige dat je meekrijgt misschien is een foldertje over wat je wel en niet moet/mag doen en het advies vooral foliumzuur te slikken.
het kan geen kwaad om de vk te bellen, maar ze zullen je pas ontvangen rond 12/13 weken.

het begin is eenzaam!

veel geluk!
karin
 
Hoi,

Ik belde mijn verloskundige in de 7e week en toen zeiden ze dat je pas kan bellen als je 8 weken zwanger bent.Ze maken dan een afspraak voor in de 12e of 13e week.
Ik kreeg de afspraak wel, maar ze kunnen ook zeggen dat je even terug moet bellen.

Succes!!!

groetjes van Patricia
 
Ik ben eerst naar de gyn geweest (daar liep ik al omdat het niet zo vlotte) en toen alles goed bleek te gaan ben ik overgestapt naar de vk. De ha heb ik pas veel later gebeld om te vertellen dat ik zwanger was (week 22 oid). Gewoon een afspraak maken bij de vk, staat ie maar vast vast en heb je wat om naar toe te leven.
 
hoi
ik was ook in eerste instantie naar de ha gegaan..haha ja wist ik veel.
toen zei hij me dat ik een vk moest bellen...(in goudengids ofzo kijken). en hij zei me dan ook van dat foliumzuur. maar ik slikte al een paar mnd toen ik gestopt was met de pil.
verder kon ie niks voor me doen, en ging ik dus weer naar huis.
ik denk dat ik met 8 wk de vk gebeld had. maar kan ook eerder hoor!
groetjes sandy
 
volgens mij ligt het eraan waar je woont, ik heb in mijn zesde week gebeld voor een afspraak in augustus.
In drukke steden is het waarschijnlijk beter als je wat eerder een afspraak maakt
groetjes
 
Hoi,
Ik ben nu ruim zeven weken zwanger en heb net een afspraak gemaakt voor als ik ruim 12 weken ben. Ik mag wel met bijna 10 weken voor een echo.
Mijn huisarts was ook verbaasd dat ik langskwam. Toen heb ik uitgelegd dat dat bij alle zwangerschapstesten zo vermeld staat. Vraag me af waarom....
 
Terug
Bovenaan