Verloskundige

Hallo dames,
Vandaag ben ik naar de huisarts geweest, test was positief maar het was een licht streepje. Dus ik werd er best wel onzeker van maar hij zei dat een streepje een streepje is en dat betekend zwanger ( ik had al 2 positieve clearblue testen gehad) dus mijn moeder ook weer blij. (Die wou het perse van de dokter horen) Vanavond naar de verloskundige gebeld en ik kan 1
februari al terecht. Volgens mij is dat best wel snel. ik ben trouwens 5 weken en 4 dagen zwanger. Zijn er hier meer dames die in september (als alles goed gaat) zijn uitgerekend?
Veel liefs Jeanette1982
 
hoi jeanette,
ik had al op de zwanger worden forum gereageerd, ik ben ook rond 10 september uitgerekend als alles goed gaat ik ga 19 januari voor een echo, want het is bij mij al eens mis gegaan met een tweeling.nu heb ik goede hoop leuk dat we ongeveer dezelfde tijd zijn uitgerekend! voel jij je al anders?ik heb alleen beetje last van mijn borsten en denk dat ik nu al aankom hihi je mag me best mailen hoor t''is hier altijd zoooo druk ken mekaar haast niet vinden groetjes sasja svanrijnsoever9@hotmail.com
 
Er is een september 2005 forum. klik helemaal bovenin op onderwerpen (naast forum)en dan komt er een hele rij onderwerpen. Ergens onderaan staat het september 2005 forum waar je dan weer op kunt klikken. Welkom allebei! groetjes An
 
Hoi, ik ben ook rond die tijd uitgeteld (16 september ong.) Ben morgen 5 weken. Ben erg bang want ik heb hiervoor een miskraam gehad met 11 weken. Voel me af en toe wat misselijk, verder weinig last, wel af en toe buikpijn (krampjes en ongigevoel). Borsten zijn iets gevoeliger. Ik heb een zoontje van 2,5 jaar. Vooral voor hem hoop ik dat deze zwangerschap doorzet. Echt blij kan ik nog niet zijn, ben vooral onzeker. 26 jan. mag ik voor echo bij de gynaecoloog. Daar was ik nog voor controle onder behandeling. Anderen die ook zwanger zijn veel succes.
Liefs, Marie
 
Ha Jeanette,
Wat komt jouw verhaal erg overeen met dat van mijn verhaal, ik ben er sinds afgelopen maandag achter dat ik zwanger ben, dus nu is dat op 1 dag na zes weken,ik heb drie thuis test gedaan en alledrie een vaag streepje. Ben ook al bij de dokter geweest en die zegt dat ik gewoon zeanger ben maar hij heeft geen test uitgevoerd bij mij!!! Hij zegt bij een lichte verkleuring ben je gewoon zwanger, en ik ben 11 september uitgerekend. Hoop dat ik nog wat van je hoor.
Liefs Monique
 
Terug
Bovenaan