verloskundige

hoi ik wil vragen wanneer jullie de vk hebben gebeld toen je wist dat je zwanger was.
ik ben nu 6 weken maar vindt het wel wat vroeg om te bellen.
ik heb al een dochtertje van 3 maar ik weet het niet meer wanneer ik toen gebeld heb.
erg he dat je dat vergeet.
gr mamavanindy
 
Ik heb direct gebeld toen ik wist dat ik zwanger was. Toen gelijk een afspraak gemaakt.

Gefeliciteerd met je zwangerschap en succes.

Gr. Tamjo
 
Gefeliciteerd!!

Ik heb ook vrij direkt gebeld omdat ik niet meer wist wanneer je nu voor het eerst bij de verloskundige moet komen. En om zeker te weten dat je op tijd kan komen zo vroeg mogelijk bellen, anders zitten ze mischien vol.

 
Hoi,
Je kunt gewoon meteen bellen hoor!
De eerste afspraak is meestal rond de 8wk en zeker rond kerst is het altijd wat drukker omdat ze rond die dagen ook zelf wat vrij hebben (buiten spoed natuurlijk)
Gefeliciteerd trouwens!
Liefs MJ
 
Hallo!

Ik heb gelijk gebeld toen ik wist dat ik zwanger was. We hebben gelijk een afspraak gemaakt...
Ook ben ik nu in het bezit van een noodnummer die op dit moment bedoeld is voor hevig bloedverlies, krampen en dat soort zaken......vind ik wel een prettig idee!

Liefs mij
 
Idd meteen bellen. Hun maken dan een afspraak voor +/- 8 weken. Als je ta lang wacht heb je kans dat ze vol zitten en dat je lang moet wachten op je eerste afspraak.
Ooo en vergeet niet het te melden bij de huisarts. En aanmelden bij moeders voor moeders uiteraard !

van harte gefeliciteerd !!!!!!!!!!!!!
ga er van genieten en maak je niet te veel zorgen
 
Van harte gefeliciteerd ten eerste... toen ik 5 weken was ben ik gaan bellen! dat vond de assistente een mooie tijd om te gaan bellen dus... Heb nu afspraak voor 15 december staan en dan ben ik 9 weken!
 
Terug
Bovenaan