Verloskundige

Vanmorgen ben ik nog bij de verloskundige geweest.
Die afspraak stond al van af de intake en toen wisten wij nog niet dat wij een tweeling kregen.
Dus het was vanmorgen afscheid nemen van de verloskundige want ik ben nu super medisch..en de verloskundige kan ook niet zo veel met een meerling zwangerschap..

Wel is het leuk dat hij (mijn verloskundige is een man, echt een topper!) meteen even met zijn echo apparataat ging kijken , want dat wou hij ook even met eigen ogen zien..
Dus zo leuk..vanmorgen weer een echo gehad...

Ik heb met hem afgesproken als ik even nieuwsgierig ben naar de babys dat ik hem altijd kan bellen voor een echo afspraakje!!
Gewoon om even te gluren...voor al het medische enz..moet ik qua echo niet bij hem zijn..
Super aardig van hem, en ook als ik me zorgen over mijn bloeddruk maak..dan kan ik hem ook even bellen om het te laten meten.., de vk zit nl bij mij in de wijk en ziekenhuis is toch weer iets verder...
Almet al had ik een heerlijk ochtendje..

Oja bij de vk meten ze toch altijd je baarmoederstand..
Die van mij staat al gelijk aan een buik van 14 weken...dus dat belooft wat voor de komende tijd!

Wat een super vk zeg! helemaal leuk dat je lekker mocht gluren..En fijn dat je ook gewoon mag bellen als je eens wilt kijken...volgens mij moet ie gewoon de beste vk van Nederland titel krijgen haha ;-)
liefs, nice

Haha mamanice..ik zal het aan hem doorgeven!!!

Nee het is zeker een goeie praktijk, vroeger toen ik kraamverzorgster was was het ook altijd super leuk om met hem en zijn vrouw samen te werken!!

Hee wat gaaf zeg! Dus als je benieuwd bent kun je gewoon even bellen en dan zie je je kids weer even, super! Haha een buik van 14 weken... dat wordt inderdaad nog wat.

Zo da's inderdaad nog eens aardig zeg! Zou het er lekker zo op z'n tijd van nemen als ik jou was! Maar wel heel fijn om weer te horen dat het goed is met de baby's.

Terug
Bovenaan