Verloskundige

Vanmiddag belde de verloskundige mij of ik misschien 22 maart kon komen ipv 28 maart. Ze hadden ruimte over en wilde graag mij daar in plaatsen. Natuurlijk meteen ja gezegd. Ik vroeg nog even aan haar of ik een afspraak moest maken voor een echo of dat zij dat deden. Helaas zij maken een afspraak dus ik weet nog niet wanneer ik een echo zou kunnen krijgen.
Jammer maar wel fijn dat ik nu dinsdag al heen moet.

Vandaag veel last van vreetbuien. Kent iemand deze vreetbuien?

Groetjes Anoushka
 
Ik merk dat mijn eetpatroon wel anders wordt.. Normaal was ik 's avonds een snaaierd (chips of chocolade) en nu heb ik daar 's avonds helemaal geen zin meer in, maar 's morgens wel!
En ik had normaal redelijke porties, maar die zijn me nu als avondeten teveel!! Dan heb ik om 18u gegeten en dan voelt het om 22u alsof ik het hele bord nog maar net op heb, zo vol, pffff!

Hoe ver ben jij?
 
Hoi Hermiek

Dit is mijn tweede kindje. Mijn zoontje Thomas is geboren op 17 november 2006 en ben nu weer uitgerekend op 17 november 2011. Dus wel heel toevallig. Hoe gaat het verder met je?
Heb je veel kwaaltjes?

Groetjes Anoushka
 
Dat is inderdaad toevallig zeg!! :) Maar kleine kans dat ze op dezelfde datum geboren worden.. zou voor Thomos ook leuker zijn denk ik!!

Verder gaat het goed! Heb amper kwaaltjes! Ik kan wat minder eten 's avonds dan ik gewend was.. ik ben zo snel vol!
En gevoelige borsten, maar eigenlijk alleen 's nachts..
Ben benieuwd wat ik nog ga krijgen ;)
En hoe gaat het met jou, heb jij al ergens last van?
Groetjes!

 
Terug
Bovenaan