verloskundige:-( ;-(:-(

hebben jullie daar ook zo'n last van.. iedere x andere vk's en allemaal zeggen ze wat anders?
wordt er gek van..
had vorige week toen was ik 36wkn+2dgn eerst een vk die bleef maar bezig als ze maar blijft zitten tot dinsdags (37wkn dus) nu was ik er do dag met 37wkn+2dgn en nu zeiden ze met maken van afspraak weer over week als je dan nog niet bevallen bent..
vind dit zulke rare opmerkingen .. daardoor ga ik zelf nog meer hopen dat ons meisje geboren wordt.. maar denk dan ook weer zoiets kan ze toch niet zeggen.. waren wel verschillende vk's
pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
sorry voor klagen

dat is wel vervelend ja.. Dan zeker met onze hormonen moeten ze ons niet in de war maken!

ik heb zelf maar max 3 verschillende verloskundigen waarvan er 2 mannelijke verloskundige altijd vast staan en die ene alleen er is voor inval.

Dat is zeker vervelend!!
Ik loop bij het ziekenhuis onder begeleiding van gynecoloog, heb er nog geen een gezien wel co assistenten en verloskundigen.
Bij mijn vorige zwangerschappen deed onze eigen huisarts ook veloskunde, dat was een stuk persoonlijker omdat je diegene toch beter kent.

Moet wel zeggen dat degene die ik tot nu toe heb gezien erg aardig waren maar toch. Hun zeggen dan ook van hoe meer je er gezien hebt hoe meer kans je hebt dat je bij je bevalling iemand treft die je al gezien hebt.
Mag dinsdag weer voor groei echo en controle, ben benieuwd wie ik dan weer tref.
Zijn alles bij elkaar best wel zware laatste loodjes

Groetjes Diana

Hier ook veel verwarring, 6 vk's in 1 praktijk die elkaar allemaal afwisselen. Weet nooit van te voren wie ik krijg, en zelfs als ik een keer dezelfde heb zegt ze weer wat anders dan de keer daarvoor dus eigenlijk heb ik het gevoel dat er meer dan 6 persoonlijkheden zitten haha. Zo kon de vk me de vorige keer precies vertellen en laten zien hoe de baby lag, en de laatste keer zei een andere vk dat het te vroeg is om te voelen hoe hij ligt. En zo gaat het met nog meer dingen.
Alvast succes met de bevalling en ik hoop dat je (en de rest) nog van de laatste loodjes kunt genieten!
Groetjes van een septembermama

Ik maakte gisteren nog een beetje een grapje van doe mij maar een afspraak voor over 3 weken hoor bevalt me wel...het antw...is goed kom ik dan hechten is alles gelijk achter de rug!!!! Hechten!!!!!! waar haalt ze het vandaan was bij de vorige ook niet nodig en alsof dat alles is wat ze doen pppgggg ook voor mij Af en toe hebben ze het tact in hun kleine teen zitten geloof ik.
x

Bij onze vk praktijk werken ze met z'n 3en. Toen ik zwanger was van meneer werd er idd opgelet dat we ze alle 3 een keer zagen ivm de bevalling en wie kreeg ik? De inval ivm ziekte...dus het zegt niks, hihi!!!

Ook merk ik dat ze verschillend omgaan met info en ik heb dan ook wel m'n voorkeur voor bij de bevalling, maar we zien het wel.

Toch snap ik als zulke dingen benoemd worden dat je je daar dan toch een beetje op richt. Ik heb de laatste keer ook gevraagd hoe het zit met extreme groei en de controles. Ik mag morgen dan ook weer heen voor een extra groeiecho.

Je zorgen uit blijven spreken, maar ook zeker je twijfels en vragen. Het stelt je hopelijk gerust, sterkte meis!

Liefs grote broer

Terug
Bovenaan