Ik moest gisteren naar de verloskundige voor controle! Ik had afgelopen weekend heel erg last van harde buiken zelfs zo erg dat ze ook pijn deden. We waren boodschapppen aan het doen en ik kon gewoon niet meer lopen zo erge last. Dus ben ik op een bankje gaan zitten samen met mijn dochtertje en is mijn man verder boodschappen gaan doen haha! Toen zakte het gelukkig wel weer af. Ik had urine mee genomen naar de verloskundige. En heb dus een blaasontstekking, heb een kuur mee gekregen. Hopelijk gaat het snel over. Ze zei dat de harde buiken en pijn hier van konden komen! Verder was alles goed bij de verloskundige, bloeddruk was goed, het kindje ligt nu mooi naar beneden lag steeds in stuit. Dus hopelijk blijft ie zo liggen! Ben nu 10 kg. aangekomen dus ook netjes! Verder heeft mijn man het weekend beneden en da babykamer geverft. Nu kan ik in mijn verlof lekker rustig alles inrichten en laatste dingetjes kopen. Box staat ook al in de kamer, mijn dochter legt haar pop er steeds in, zo lief! Ze heeft nu ook de baby voor het eerst voelen shoppen, ze heeft het geduld er nog niet voor om haar hand zo lang op mijn buik te laten vandaar dat ze het kindje nog niet had gevoelt. Maar vanochtend lag ze met haar hoofdje op mijn buik en was ie net druk aan het shoppen. Ze zei wat is dat, ik zei de baby. O zei ze wat lief! Zo schattig, ze is er nu heel erg mee bezig net of ze het aanvoelt dat het niet meer zo lang duurt! Alleen de namen puffffffffff, ben er echt nog niet hellemaal uit!!!!!!!!
Nou ga me aankleden, Yara vraagt aandacht. We gaan zo zwemmen!
Liefs Marie
Liefs Marie
Nou ga me aankleden, Yara vraagt aandacht. We gaan zo zwemmen!
Liefs Marie
Liefs Marie