verloskundige

geweest vandaag me bloeddruk was eindelijk weer omhoog gelukkig
en et hartje ging moooi tekeer
mijn jongste (kleine meid)vond het erg interressant dat gebonk uit mama der buik
zelf eb ik alleen last van duizelig heid en nergens geen zin in om te doen
heb ook erge ruzie gehad met me moeder vandaag ben dr helemaal zat (lang verhaaal en geen zin om het uit te wijden daar de situatie toch nooit zal veranderen )
me als resultaat een vaste nek en schouders waardoor ik vreselijke hoofd en nekpijn heb
heb al wat jongens dingetjes gekocht wat kleine dingetjes zoals de hemel die ik gister avond helemaal heb zitten benaaien met kleine vlindertjes
zitte er nu 40 op en is super gaaf
ben erg moe daar ik al 2 dagen erg slect sliep door de warmte denk ik
en dan nog belangrijk voelen jullie al leven ?
ik ben morgen 18 weken maar twijfel
het is me vierde maar voel volgens mij heeel af en toe iets
maar de paceta lag aan de voorkant dus ja
balen maar afwachten
 
Wat vervelend van je vaste nek en schouders, ik heb dat ook erg snel. niet te druk maken hoor om alles!
Wat leuk zo'n hemeltje!! Ik heb er ook pas een gekocht...
Ik voel ook nog niks, denk ik. Mijn placenta ligt ook aan de voorkant (helaas) voel elke avond op mijn buik als ik in bed lig... maar niks helaas. Jammer hoor haha. Ben nu 17 weken. Vriendin van mij had het met 16 weken al...
 
Heey

Wat vervelend van de ruzie en stijve nek...
Ik zou zweren dat ik het af en toe kan voelen ben vandaag precies 16 week...
Mijn placenta ligt achter, dus zpu vroeg kunnen...is niet echt duidelijk hoor, meer alsof er iemand aan de binnenkant van je baarmoeder bij langs strijkt met zijn vingers....
Kan niet wachten tot het duidelijker is...
Hoop dat je snel wat gaat voelen...
 
Hoe kom je aan de vlindertje die je aan de hemetje hebt genaaid ?

Sterkte met je nek / schouders ...beterschap

 
Jeetje wat vervelend, sterkte met alles.
Geniet lekker van die kleine en je mooie knutselwerk. Knap hoor, want ik ben helemaal niet crea, maar vind het altijd wel erg mooi.

Ik ben nu 15+2 maar voel hem al een paar weken. Placenta ligt idd bij mij aan de achterkant en is mijn 2e zwangerschap. Maar soms voel ik dagen niks en dan weer op een dag meerdere keren. Wordt wel steeds duidelijker, dat is erg leuk! Kan niet wachten tot we de kleintjes echt voelen en mijn vriend het ook kan voelen. Super allemaal...
 
Terug
Bovenaan