verloskundige

Hey hoi,

Morgen voor de tweede keer naar de vlk,ben weer benieuwd.Fijn om het hartje weer te horen.De meting van de bloeddruk is altijd spannend bij mij.Bij de vorige zwangerschap ging het super,bij de eerste hoge bloeddruk op het eind.Van mijzelf heb ik altijd wat hoger dus ik blijf er tegenop zien.Moet ff een goede meting hebben dan ben ik een stuk rustiger voor de volgende keer.We gaan het zien!

Liefs

Succes vandaag! Altijd leuk om het hartje weer te horen, ik kijk er ook naar uit. Volgende week mag ik weer.
Gelukkig heb ik altijd een lage bloeddruk (al kan dat soms ook vervelend zijn) maar ik snap dat je je er zorgen over maakt.

Alles was in orde! Een keurige onderdruk en de baby groeit prima.Hartje weer gehoord,heerlijk.De kleine was flink aan het schoppen bij het luisteren van het hartje.Immke,een lage bloeddruk is idd ook niet altijd fijn,een vriendin van mij viel regelmatig flauw.Over vier weekjes weer heen.

Fijn dat alles goed was! Ik ken het, bij de 1e heb ik op het eind pre-eclampsie gehad wat na de bevalling doorzette in het Hellp-syndroom...De angst voor de hoge bloeddruk is dus ook hier aanwezig. Bij de 2e is wel alles goed gegaan, maar toch nu met de 3e merk ik wel nog wat meer angst te hebben...Op naar de volgende controle! laten we hopen dat de controles zo positief blijven verlopen! :-D

Hoi,

Wat fijn eigenlijk om dit te lezen, ik heb bij de 1e ook pre eclampsie gehad aan het eind en ik zit nu ook zo verschrikkelijk over die stomme bloeddruk in! Gisteren bij de gyneacoloog spontaan in huilen uitgebarsten omdat mijn hartslag gewoon omhoog schiet als ik die bloeddrukmeter alleen al zie! Mijn onderdruk is 70 dus hartstikke goed maar ik kan het op de een of andere manier slecht relativeren. En met spanning naar de gyneacoloog gaan maakt het dan niet beter...

Ik weet dat de kans op herhaling klein is, maar hoe vaak iemand het ook tegen me zegt...

Terug
Bovenaan