verloskundigepraktijk op tv

A

Anoniem

Guest
Zo leuk, de verloskundige die bij mijn bevalling is geweest is op tv, zo leuk!

groetjes Mariska

Dat is altijd leuk om te zien. Wat een plons zeg bij die baarkruk bevalling.

Hihi, die plons vruchtwater heeft de vorige keer dat het op TV was zo'n indruk gemaakt dat ik precies weet over welke aflevering het gaat.......
Bij de geboorte van Eva (onze oudste) kwam er ook een enorme plons vruchtwater achter aan. De verloskundige moest zelfs andere schoenen aan doen ! Hebben we toen allemaal om kunnen lachen.

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ik vond het heel bijzonder om te zien, want Michelle (die die plons water over d'r broek kreeg) was bij mijn bevalling. Uiteindelijk moest ik naar het ziekenhuis, maar zij is wel mee gegaan en heeft foto's gemaakt en heeft me gesteund tot het eind. Echt met recht een superverloskundige. Dat zeggen haar collega's ook in het filmpje en het klopt!

groetjes Mariska

Hoi,

leuk he. De verloskundige die mij tweede bevalling begeleidde is ook bij de verloskundigepraktijk geweest. Misschien kunnen jullie het nog herinneren, haar man heeft een lampenwinkel en daar hielp ze mee. En het kindje wat in die aflevering werd geboren zat bij mijn tweede zoon op de psz.

Groetjes van marloes

Wat toevallig allemaal. Ik had ook een geweldige verloskundige maar zij heeft pas sinds 2006 haar eigen praktijk dus zij komt hier niet bij. Wel was de verloskundige van mijn zusje (bij de geboorte van mijn neefje twee jaar geleden) laatst ook in de uitzending.

Zou het helemaal geweldig vinden om haar op tv terug te zien maar volgens mij worden er geen nieuwe uitzendingen meer gemaakt of wel.

Groetjes
Inge

Hoi Allemaal,

Erg leuk he! En het was wel een oude aflevering, zeker 2 jaar geleden opgenomen. Volgens mij wordt het ook niet meer opgenomen, zijn herhalingen.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan