verlovingsring (voor de meiden die er vanaf wisten)

hey meiden

nou, ik heb mn verlovingsring weer gevonden hoor!!!!!!
schaam me heel diep, dat ik stiekem mn buurman heb veroordeeld. nathalia heeft hem dus toch in haar handen gehad vermoederlijk.
ze kwam er net heel leuk mee aan zetten. "mama daaaaa"
nathalia heeft hem dus eigenlijk gevonden :p
heb gewoon eventjes gehuild van geluk haha.
ben zo blij dat ik hem weer terug heb gevonden.
hij zit nu weer om mn vinger, en voortaan als ik ze af moet doen (vanwege erge pijn in mn handen bv) leg ik mn ringen dus hoog en veilig neer (en uit t zicht van andere, zodat ik nooit meer iemand kan beschuldigen schaam schaam)

moest het toch even kwijt. kan mn geluk niet meer op :D

liefs, do

Helemaal langs me heen gegaan dat je hem kwijt was..... maar wat fijn dat je.....euh.. Nathalia.... hem weer heeft terug gevonden.
Gelukkig had ze hem niet ingeslikt. Zou je raar staan te kijken als je haar een keer verschoonde... haha!!!

X

heyhey

nee klopt, er wisten er maar een paar vanaf, met iwe ik van de week toevallig op de chat zat.
maar wist niet waat ik t neer moest zetten en wilde het hun toch ff vertellen, dus vandaar dus hierzo hahaha.

nee, nathalia doet gelukkig niks in haar mond (behalve eten haha)
ben wel reuze benieuwd waar ze hem nou vandaan heeft hihi. heb letterlijk t hele huis onderste boven gegooid!

hey bedankt voor je berichtje :D

liefs, do

hahaha ja idd foei :p
ja die gozer spoort gewoon niet. hij kwam hier om te klagen en doen (over dat nathalia niet mag rennen/springen/lopen door mn huis want dat hoort hij heel erg goed) en hij zat dus op de bank, naast mn ringen (die lagen op de vensterbank)
hij zit heel diep in de shit, en mn ring is niet echt een goedkope ring zeg maar.
en ik had zoiets van: als nathalia mn ene ring zou pakken, zou ze die andere ook wel pakken.
is trouwens voor t eerst dat ze hem gepakt heeft, want normaal laat ze mn oorbellen en ringen altijd keurig liggen. maar goed dat i niet naar hem toe ben gegaan hahaha kon ook niet, want had geen bewijs ofzo dat hij hem gepakt zou hebben.

@maurilla
jah das iss schrikken he.
das dus hier juist t gekke.
erwin was helemaal niet boos of verdrietig of wat dan ook.
die zat mij alleen maar moed in te spreken van:
we hebben die ring niet nodig om te laten zien dat we van elkaar houden enz enz. heel lief van hem (L)
heb je hem nu wel weer gevonden?
was je hem in huis kwijtgeraakt?

liefs, do

Terug
Bovenaan