Vermaak onderweg

Raamstickers, luisterverhaaltjes (kikker en zijn vriendjes, Nijntje, Jip en Janneke, etc), ik zie ik zie met afvinken (een echt plaatjesboek maken of in de lucht fantasie afvinken), speelgoed met geluid, knuffel, etc.
Wij zijn nu in Oostenrijk en zijn de reis goed door gekomen met een 2,5 jarige en 7 maanden.
 
Koffertje maken met ingepakte cadeautjes in....om de zoveel tijd eentje laten uitpakken waarmee die dan ff zoet is om mee te spelen.....nieuw doet t altijd goed....en bij de action genoeg prul te vinden haha
 
Wij hebben laatst 3 uur gevlogen met een kind van 3.5 en een kind van bijna 2. Naar Spanje. Daar een week vakantie gehad en natuurlijk ook veel auto gereden.

We hadden allemaal nieuwe prulletjes gekocht. Kleurboeken met stickers, nieuwe memory, eenhoorns/paardjes en prinsessen poppetjes, een vissenspelletje, mini autootjes en vliegtuigen en magnetisch tekenbord. Ik heb besteld bij Lobbes.nl en bij Zeeman.

Mijn oudste dochter is dol op kleuren en stickeren en fantasie spelletjes dus met een paar nieuwe poppetjes en eenhoorns kon ze al een uur fantasiespel spelen. Zowel in de auto als in het vliegtuig heeft ze zich echt goed vermaakt.

Mijn ervaring is dat ze op vakantie echt weinig speelgoed nodig hebben. Voor onderweg is wat speelgoed fijn, maar eenmaal op locatie keken ze er amper meer naar om.
 
Als het echt heet is een klein bekertje water met een washandje. Gegarandeerd plezier!
En dat beetje water in de autostoel droogt wel weer.

Wij hebben laatst een waterkleurboek gekocht. Vul de stift met water en kleuren maar! Droogt vanzelf en is dus uren vol te houden.

Auto’s/bloemen/vrachtauto’s tellen doet het hier ook goed.

En een pop-it. (Heeft ze laatst van de buurkinderen gekregen en die is in de auto erg populair)
 
Wij hadden de Ikea-kinderstoel met dat tafelblad bij ons voor de jongste. Maar toevallig paste dit prima als tafelblad voor/tussen de autostoel van de oudste als tafeltje.
 
Terug
Bovenaan