Vermaak/speelgoed baby 5 maanden

<p>Ik merk dat míjn  zoontje van 5 maanden wat meer vermaak zoekt. Het liefst zou hij de hele dag rechtop gehouden willen worden of op schoot zitten, maar dat kan natuurlijk niet altijd.</p><p>Hij kan nog niet rollen.</p><p>Wat zijn hits qua speelgoed/vermaak bij jullie kleintjes rond die leeftijd?</p>

Loopy Lings zijn een hit! Als je box nog hoog staat dan kun je deze daar overheen 'spannen' en eventueel nog wat dingetjes aan hangen.

De babygym vond onze zoon erg leuk en dan in de wipstoel eronder. Verder waren bakjes echt een hit (van een plastic blokkenstoof). Erin kijken, omdraaien etc. 

Hier zijn zijn knisperboekje en vreemd genoeg hydrofiele luiers favorieten omdat hij daarmee kan friemelen en erop kan sabbelen. Ook de poppetjes van de wagenspanner vindt hij erg interessant. En ik hoor van de opvang dat hij de babygym daar ook erg leuk vindt. 

Alles met licht en geluid.. en ik zette haar ook wel in de babystoel met speeltje met een zuignap, want liggen vindt ze stom..

Hoi
bij mijn dochter is de mobiele boven de box nog steeds favoriet en rond de 5 maand had ik de wagenspanner boven de box gehangen ze vond er in de wandelwagen niks aan maar in de box wel en rammelaars die veel geluid maken 

Behalve de al genoemde speeltjes, vindt ons zoontje het ook leuk om in z'n wipper voor het raam te zitten. Dat zit ie gerust een half uur tegen de blaadjes aan de bomen te babbelen ? Speelkleed waar beestjes aan hangen is ook favoriet en samen een boekje lezen. En de vtech zebra die geluid maakt. Sowieso alles met felle kleurtjes en geluid. 

Terug
Bovenaan