<p>Hallo dames,</p><p>Wij hebben een meisje van 14 maanden en ik vroeg mij af wat voor activiteiten jullie doen op zo'n dag met jullie dreumes?</p><p>Mijn meisje heeft genoeg speelgoed, maar heeft er weinig interesse in. Misschien voor een paar seconden of minuten. Maar verder loopt ze liever doelloos rond in huis en speelt ze liever met rommel. En als het kan wilt ze steeds tv kijken en muziek op YouTube kijken op mn mobiel. Maar wil haar niet verslaafd aan maken.</p><p>Ook kan ze beter en zoeter spelen met mijn man dan met mij. Zodra ik erbij kom is het aan mij hangen, dragen en jengelen. En uit verveling willen eten. Herkennen jullie dit?</p><p>Als t mooi weer is probeer ik ook naar buiten te gaan en wandelen. Maar heel lang vind ze vaak ook niet leuk.</p><p>Mijn man werkt thuis. Ik ben nu thuis moeder. En vind het vrij lastig en zwaar om haar te vermaken heel de dag. Want zelf spelen is ze ook nog niet goed in. En is het nu soms veel jengelen en huilen op een dag. (Ze zit nu in een sprong dus dat speelt ook mee).</p><p>Dus ik vroeg mij af of jullie tips hebben wat jullie heel de dag doen met jullie dreumes of kids. Speel tips? En hoe leren jullie ze een beetje zelf te spelen?</p><p>Thanks</p>