vandaag toch maar naar een opticien geweest!
sinds mijn operatie aan scheelzien is mijn zicht verslechterd.
wat blijkt nou? het is niet echt dat mijn zicht slecht is. op beide ogen is het +0,25 dus niet heel veel.
maar ik ben geopereerd met links een prisma van 18 en rechts van 16. dat hadden ze gecorrigeert! (NIET DUS)
vandaag er achter gekomen dat het dus nog 16 om 16 is! onzin operatie dus!
nou kreeg ik als advies een prismatische bril.
nou oke laten we dat eens doen.
beide glazen worden dan gecorrigeert met een prisma van 5. anders worden mijn ogen lui.
ga ik eerst een paar maandjes voor een pas bril. om uit te zoeken wat het juiste prisma is. dan moet ik betalen voor het montuur en voor het glas van +0,25. nou oke.
dan gaan ze met een soort plastic prisma kijken wat het juiste voor mij is.
nou hopelijk vinden ze het snel! want van het rechttrekken van mijn ogen raak ik helemaal uitgeput!
sinds mijn operatie aan scheelzien is mijn zicht verslechterd.
wat blijkt nou? het is niet echt dat mijn zicht slecht is. op beide ogen is het +0,25 dus niet heel veel.
maar ik ben geopereerd met links een prisma van 18 en rechts van 16. dat hadden ze gecorrigeert! (NIET DUS)
vandaag er achter gekomen dat het dus nog 16 om 16 is! onzin operatie dus!
nou kreeg ik als advies een prismatische bril.
nou oke laten we dat eens doen.
beide glazen worden dan gecorrigeert met een prisma van 5. anders worden mijn ogen lui.
ga ik eerst een paar maandjes voor een pas bril. om uit te zoeken wat het juiste prisma is. dan moet ik betalen voor het montuur en voor het glas van +0,25. nou oke.
dan gaan ze met een soort plastic prisma kijken wat het juiste voor mij is.
nou hopelijk vinden ze het snel! want van het rechttrekken van mijn ogen raak ik helemaal uitgeput!