Verminderde activiteit in mijn buik...

Hoi,

Sinds een dag of 2 / 3 voel ik de kleine minder in mijn buik. Normaal is hij behoorlijk druk, maar nu is het een stuk rustiger.
Ik ben nu ruim 34 weken en maak me toch een beetje zorgen. Is dit bij jullie ook of niet ? Weet niet of het kwaad kan.
Hij beweegt wel, ik vvoel hem af en toe, maar echt veel minder. Ik hoefde normaal gesproken alleen mijn hand op mijn buik te leggen en ik had direct contact en nu niet.

Ik bel morgenochten de vk wel voor de zekerheid... je kan bij ons alleen tot 12 uur bellen..... uiteraard is er een spoedlijn, maar ik weet niet of dit spoed is !? Wat denken jullie ?

Ik ben wel behoorlijk aan het stressen.. heb toch slecht nieuws gehad wat mijn hond betreft en met mijn oma gaat het ook niet al te best.. dus ik ben niet echt mijzelf.......... stress en enorm emotioneel.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen kwa activiteit !

Liefs, Marit

als jij het niet meer vertrouwd is het spoed!

hier moet jij je gevoel in volgen

op zicht redelijk normaal in deze periode, ze worden groter en hebben minder ruimte
maar je moet je er wel goed bij voelen

En als jij stresst ben je je minder bewust van de kleine en ze krijgen alles mee!

Succes!!!

Ik heb onze kleine meid vanaf week 30 al minder gevoeld en soms dagen niet waardoor ik aan hartfilmpje moest, volgens hun moet ik ze echt elke dag voelen en ondanks dat ze minder ruimte krijg toch wel met regelmaat, dus als je het niet vertrouw gewoon spoedlijn bellen. heb ik ook gedaan en achter af had ze gewoon een slaapdag zeg maar dus niks aan de hand maar ze hebben liever dat je 1x teveel beld dan een keer te laat

ben het wel eens met als jij stress heb dat je dan minder bewust ben of je de kleine wel of niet gevoeld heb

ik voel het wel elke dag. ook wel iets minder als eerst maar geloof wel dat het goed is. als je het niet vertrouwd idd ff bellen. succes

Je kleine heeft natuurlijk wel steeds minder ruimte om uitbundig te bewegen. Bij mij maakt het wel uit of ik druk bezig ben of rustig op de bank zit. Als je buik goed ontspannen is, voel je het beter schijnt. Bij twijfel gewoon even navragen hoor.

Hoi, de kleine gaat minder bewegen, maar ik moet het smorgens, smiddag en in de avond wel voelen van de VK.
Ik heb er wel eens een dag bij zitten dat ik hem minder voel. Maar vaak heb ik dan ook die dag heel veel gedaan.
Als jij het niet vertrouwd, gewoon bellen. Spoed is ook als jij je onrustig maakt!!

x yvonne

Hai ik had het vorige week en heb gebeld. De VK kwam metene bij mij thuis en heeft me ook meteen doorgestuur naar het ziekenhuis voor een hartfilmpje. Gelukkig was het in orde.
Ik voelde hem ook al 3 dagen niet, misschien 2 schopjes in die tijd.... Waarschijnlijk net als .zijn moeder ook ziekjes....
BELLEN, en wel NU!
Ik mocht nooit meer zo lang wachten.
Binnen 24 uur bellen als de activiteit beduidend minder wordt.... Dat was mijn opdracht voor de volgende keer....
SUCCES

Inderdaad altijd bellen als je het niet vertrouwd. Liever te vaak dan 1 keer te weinig lijkt mij. Ook al is het loos alarm dan nog is het voor je eigen gevoel al een stuk beter dat je weet dat alles goed is.

Het is volgens mijn VK wel normaal dat je hem minder gaat voelen omdat hij minder ruimte heeft. Ik heb het zelfde vorige week gevraagd omdat het hier ook veel rustiger is. Ben nu ook 34 weken en ben al een heel stuk ingedaald.

Maar nogmaals gewoon bellen hoor!
Liefs,

Terug
Bovenaan