Verminderde klachten

<p>Ik ben vandaag 5 weken zwanger. En een beetje paniekerig omdat ik mij steeds minder zwanger voel en fitter. Vorige week voelde ik me constant misselijk, duizelig, gespannen borsten en voelde ik kleine steekjes bij mijn baarmoeder. Sinds zaterdag heb ik nergens last van, behalve van mijn darmen.. Iemand enig idee of dit een slecht teken is? Of juist herkenbaar? Heb pas bij 9 weken de eerste echo dus nog 4 weken in spanning..</p>

Klachten kunnen komen en gaan. Kan maar zo zijn dat je morgen of volgende week ineens weer klachten krijgt of je krijgt ze gewoon helemaal niet en je hebt een klachtenvrije zwangerschap. Geen paniek! 

Oh ik hoop het zo! Ik las dan het kon zijn dat je hcg minder werd en voorteken van een miskraam en ben daardoor constant daarover aan het nadenken. Zo kut weet dat ik moet genieten en niet alleen moet doemdenken. 

Het gaat vaker goed als fout.
En kwaaltjes hoeven er niet perse te zijn in je zwangerschap   de enige kwaaltjes  die ik gehad heb zijn soms wat pijnlijke borsten en honger.
Verder niks.  Dat maakte me ook onzeker in het begin hoor  maar nu ik er op terug  kijk  heb ik echt een super fijne zwangerschap  gehad  met amper kwaaltjes

Ik ben nu ook net 5 weken en heb tot nu toe nog geen enkel kwaaltje gehad.
Maak ik me soms ook wel zorgen om. omdat je heel veel leest dat sommigen pijnlijke borsten hebben of moe of misselijk zijn. Ik heb echt helemaal nergens last van. 

Wat herkenbaar!
Ik ben vandaag precies 5 weken en had vorige week flink wat klachten, maar ook bij mij lijken ze wat af te nemen. Ik voel nog wel een trekkerig gevoel in mijn liezen en kan snel wat last hebben van mijn maag, maar ik ben minder misselijk dan vorige week.

Hoii!
Hier hetzelfde  sinds vannacht geen vreselijke pijnlijke borsten meer. Misselijkheid is afgezwakt, morgen heb ik de echo, dus hoop dat ik dan weer wat zekerheid heb ♡
Altijd lastig als je weinig merkt, automatisch haal je de slechtse scenario's naar boven.

Succes ♡

Was bij mij hetzelfde... maar nu 4 weken verder en kan je vertellen dat het echf af en aan is. Ik was heel misselijk en toen ineens niks meer. Nu is die misselijkheid in volle mate weer terug. Zelfde met andere kwaaltjes, die ik ongeveer 2 weken kwijt ben geweest maar nu weer terug zijn. Geniet vooral dat het juist nu lekker gaat, want je weer echt niet hoe het morgen is! :) 

Terug
Bovenaan