Verminderde weerstand (ziek) na miskraam???

Hoi allemaal,

Heeft een van jullie ervaring met een verminderde weerstand na een miskraam?
Ik heb nu net de tweede achter de rug. Gelukkig waren het vroege miskramen (5 a 5,5 week). Maar wat ik nu weer merk is dat ik net als de eerste ziek wordt en last van m ´n darmen krijg.

Is dit voor een van   jullie herkenbaar of gewoon puur toeval?

Groetjes sientje

Hoi sientje,

Wat akelig joh, 2 miskramen achterelkaar! Afschuwelijk.
Ik heb op 24 oktober een curretage gehad, en ik moet zeggen ik ben ook niet mezelf.
Heb nu mijn tweede blaasontsteking, een ontsteking in mijn schouder, moe, moe en nog eens moe, en ook erg veel last van mijn darmen en misselijkheid. Er is geen pijl op te trekken en ik kan er niets uit herleiden.........heel vervelend maar dus zeker herkenbaar!
Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn, en dat het dan goed gaat! (voor mezelf hoop ik dit natuurlijk ook!!!)
Liefs Rimke

Hoi Sientje en Rimke,

Na mijn miskraam heb ik ook heel erg last van mijn darmen gehad. Dat was vlak voor mijn eerste eisprong en hield op de dag van de eisprong (hoge temperatuur gemeten) op. Ik was bij mijn schoonouders en mega-beroerd. Kon wel bijna overgeven van de pijn!

Kan het bij jullie ook rond de eisprong zijn (geweest)?

Sterkte en ik hoop dat jullie snel zwanger zijn.

Kaskes

Hoi kaskes!

Hoe gaat het bij jou? Wanneer heb je je eerst echo?? Spannend voor je meid!

Ik kan niet herleiden of het van de eisprong komt, zou nu wel vroeg zijn. Vorige maandag was mijn eerste ongi dag.
Wel merkte ik dat mijn eerste ongi heel heftig was, met de meest afschuwelijke PMS van te voren (dacht echt dat ik weer zwanger was..........hihihi!).
Hoop dat nu alles weer een beetje normaal is, maar aan mijn temp te zien heb ik mijn eitje al gehad..............vrees weer voor een gemiste kans...........een week na mijn ongi, van maandag op dinsdag is mijn temp omhoog gegaan, maar kan ook door een lichte blaasontsteking komen............laten we het maar op het laatste houden. Vandaag komen er weer ovu testen binnen dus dan zou ik het de komende dagen moeten gaan merken...............

Groetjes Rimke

hoi sientje

erg herkenbaar denk niet dat het toeval is hoor ik ben nooit ziek en nu na mijn miskraam eerst verkouden geweest en nu alweer op de bank met buikgriep denk dus idd dat je weerstand na een miskraam even nul is.

liefs silke

Hoi,
ik ben dus nu 2 weken na de miskraam ook nog lang niet fit. heb bloed laten prikken en mijn ijzer en ijzerverbindinegen zijn te laag.Morgen beld de dr.hierover. Is vandaag vrij. heb dit van de assistente. En het lijkt wel of ik met de dag duizeliger wordt. De lettertjes dansen soms voor mijn ogen. Maar ja, je gaat elke dag ook weer iets meer doen.

Hoi hoi,

Ik heb zelf net een eerste miskraam gehad, de oorzaak is nooit duidelijk maar ik had wel Corona en daarna was het kindje er niet meer helaas :(. Na de medicatie om alles er uit te krijgen ben ik ook erg verkouden geworden en daarna een week lang last gehad van een buikgriep. Dus ja ook ik merk dat ik een lage weerstand er van kreeg. 

Terug
Bovenaan