Verminderde zwangerschaps kwaaltjes normaal?

<p>Hallo allemaal!</p><p>Afgelopen zaterdag heb ik een zwangerschapstest gedaan en die was positief! Ik ben nu dus ongeveer 4-5 weken zwanger. Mijn NOD was afgelopen vrijdag. Tot en met zondag had ik enorme last aan mijn borsten (voelde als blauwe plekken) ik heb het idee dat dit nu echt een stuk minder is. Ik heb nog wel last van vermoeidheid en ik moet redelijk vaak plassen. Ik heb voor de zekerheid nog een test gedaan gisteren en het streepje is gelukkig wel een stuk donkerder geworden. Is het normaal om zo vroeg al minder last van mijn borsten te hebben? <br />heel veel liefs!</p><p> </p>
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Ik heb dit ook gehad aan het begin, dan maakte ik me meteen zorgen. Maar het schijnt heel normaal te zijn dat kwaaltjes wisselen per moment en per dag. :) Dus no worries, je weet sowieso pas meer als je een echo hebt - tot die tijd proberen te genieten, meer kun je niet doen! (Makkelijker gezegd dan gedaan helaas ;))
 
Ik had ook snel geen klachten meer. Geen zere borsten en niet meer misselijk. Zelfs mijn tepels werden weer normaal qua kleur. Zegt allemaal niks. Ben nu 34 wk zwanger. Het kan je onzeker maken maar het hoeft niks te betekenen
 
Terug
Bovenaan