verminderdvruchtbaar

hoi allemaal. vorige week heb ik hier een bericht achter gelaten over ons probleem. We willen graag zwanger worden naar een bezoek aan de gynocoloog bleek mijn man te weinig en weinig bewegend zaad te hebben. ik schreef het op dit forum om vervolg verhalen of tips te krijgen. En die kreeg ik! 1 tip was dat de kwaliteit van het zaad vooruit kan gaan door het slikken van zink foliumzuur en 1000mg vitamine c per dag. Tip natuurlijk aangenomen .... Nu de vraag zijn er meer mensen waarvan de man dit zijn gaan slikken en wat voor resultaat hd het bij jullie positief of niet? Alvast heel erg bedankt voor alle reactie,s het is behoorlijk schrikken als je zoiets te horen krijg! veel liefs
 
Hallo anoniem,

Helaas heb ik niet een positief verhaal voor je want die ken ik niet. Toch heb ik misschien wel een tip voor je. Als je naar
(1) www.vrouwen.pagina.nl gaat dan heb je in de middelste rij, ongeveer in het midden een subkop waar ook (in het rood)(2) "meer vruchtbaarheid" onder staat. Klik je deze aan dan kom je op de (3) vruchtbaarheidspagina. Daar staat onder de subkop forums:
(4) OBGYN. Kijk daar eens bij. Ik denk dat je daar wel meer vragen en ervaringen kunt vinden die op jouw vraag aansluiten.

Naast deze tip wil ik jullie heel veel sterkte wensen! Laat de hoop niet zakken en praat veel met elkaar. Dit zeg ik omdat ik van heel dichtbij wel een soortgelijk verhaal heb meegemaakt en daaruit weet ik hoe ontzettend belangrijk het is dat je met elkaar blijft praten.
Sterkte!

Mel
 
PS: Het soortgelijke verhaal liep goed af! Nu ik mijn reactie terug lees valt het mij op dat je mijn eerste zin , in combinatie met de soortgelijke ervaring, negatief kunt opvatten. Niet doen dus, alleen daar ging het om verminderde vruchtbaarheid met een andere achtergrond.
Groeten,
Mel
 
Laat je niet uit het veld slaan door het bericht dat je man verminderd vruchtbaar is, het is niet het einde :D

Mijn schoonzus haar man had ook nauwelijks gezonde zwemmertjes en ze zijn nou trotse ouders van een dochter, Via ICSI.

Geef de moed niet op, hier is een oplossing voor :D

Sterkte
 
Terug
Bovenaan