vermist cindy rosink 15 jaar,wie kan helpen?????

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik kom van het november forumen plaats overal waar ik kan dit berichtje in de hoop dat iemand kan helpen.
mijn zusje cindy(15 jaar) is sinds 29 juli vermist.ze is voor het laatst gezien in zwolle en sindsdien hebben we niks meer gehoord.uit brieven van haar is op te maken dat haar vriend een loverboy is.ze staat   met foto op alle site,s wat met vermissing te maken heeft.ik weet niet hoe je hier een foto kan plaatsen maar als jullie de moeite zouden willen nemen om een kijkej te nemen op de site van vermist daar staat ze met foto.
haar naam is cindy rosink 15 jaar oud.
weet dat dit niks met zwanger zijn te maken heeft maar wij worden gek van de ongerustheid dus vandaar deze oproep.
liefs sil(28weken zw van de zesde)

Jeetje Sil

Wat erg ik hoop dat ze snel gevonden wordt ik help je een beetje hier een fot van cindy voor een ieder die dit leest

ik kan niks voor je doen maar wil je wel sterkte wensen en hoop dat je gauw iets van haar zelf hoort.

Wat zullen jullie ongerust zijn zeg. Ik kan helaas ook niet helpen (woon in Nieuw Zeeland) Maar ik hoop dat ze snel gevonden wordt of wat van zich laat horen.
Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Miriam.

Ik hoop voor jullie dat jullie haar snel vinden. Ik kom zelf uit Emmen dus zal haar in mijn gedachten houden voor het geval ik haar hier zou tegenkomen, zwolle is per trein maar een uurtje...

Heel veel sterkte

Jolanda

Hoi sil,

ik weet ook niet wat ik moet zeggen. Ik kan je ook niet helpen. Wel wil ik je veel sterkte toewensen. Je kan het hard gebruiken.
P.s ook al is het geen zwangeronderwerp, dit kan je hier ook kwijt. Je weet maar nooit wie het leest.

Sterkte we denken aan jullie,

Groetjes Miranda

Hoi hoi,

Ik woon zelf in Zwolle en zal kijken of ik haar zie. Ik kan ook in mijn omgeving vragen of ze willen uitkijken naar haar!
Waar in Zwolle is ze voor het laatst gezien?

liefs Daan

hoihoi...

volgens een vriendin van mij zat ze maandag in de bus na zwolle lijn 90
toevallig keek ze met me meeop de pc  en ze heb eerst goed nazitten denken of het haar was nou ze weet t bijna 100% zeker ze zegt ik vond haar zo op angela ( vriendin) van ons lijken du sdaarom viel ze op... ik hoop dat je wat aan die informatie hebt en denk zelf dat je het in zwolle moet zoeken... wil je niet ongerust maken woon vlakbij zwolle maybe dat je daar flyers kan ophangen niet iedereen leest tenslotte een vermist site....en er staat de afgelopen tijd zoveel over loverboys uit en in zwolle in de krant en omdat je schreef dat haar vriendje waarschijnlijk een loverboy is...

hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen mn vriendin kan zich ook vergissen natuurlijk maar hoop t niet zodat je in ieder geval een beetje een aanknopingspunt hebt.. want die onzekerheid vreet ... lijkt me verschrikkelijk..

heel veel sterkte

liefs miranda
35wk,3dag

Terug
Bovenaan