Vermist: libido

De titel zegt t al. Sinds ik zwanger ben heb ik totaal geen zin meer in sex. Vind het beetje lullig voor mijn man want de afgelopen maanden hebben we juist heel veel gesext om zwanger te raken en nu heb ik dus nul komma nul zin meer.
We hebben al twee kinderen rond lopen dus de momenten waarop t kan zijn al schaars. Maar 's avonds stort ik helemaal in en ben ik vaak misselijk.

Wie herkent dit?

Ik weet dat t er bij hoort hoor. Mijn man doet er verder ook niet moeilijk over maar ik vind het zelf zon contrast met de afgelopen maanden. Waarschijnlijk komt t over een paar weken wel weer terug. Haha hoop ik.

Heb er last van gehad maar afgelopen dagen begint trek al terug te komen maar heb wel is gehoord van vrouwen die hun man de volle 9 maanden droog laten staan.
Laten we inderdaad hopen dat ie bij jou ook snel terug komt en voor de rest savonds rustig aan doen kinderen op bed lekker filmpje op de bank samen helpt ook wel wat.

Ow dat is wel lastig..heb er zelf geen last van haha. Maar las laatst ergens van stel die het dan deden als hun kindje z'n slaapje deed. En dan vooral in t weekend. Zij had volgensmij t zelfde als jij. Hopen iig dat je je snel beter voelt..Misschien een idee?

Hier hetzelfde probleem. Komt bij mij ook door de misselijkheid en moeheid dat ik echt geen zin heb. De vorige keer kwam dat gelukkig wel weer goed. Dus daar hoop ik nu ook maar op!

Hier ook helemaal geen zin. Daarbij krijg ik mega kramp naderhand en dat vooruitzicht alleen al zorgt voor een libido tot onder het dieptepunt. Hoop idd wel dat het nog snel terug komt....

Lol ik heb dan ook nog zo veel pijn in mijn borsten. Doen al pijn bij een stevige knuffel pfff en zo moe tja daar is de zin ver te zoeken maar vind het ook sneu voor mijn lieffie.

Terug
Bovenaan