Vermoeden 11 weken te zijn ipv 7

<p>Hej allemaal. </p><p>Het is misschien een hele rare vraag maar het blijft in men hoofd spoken. Ik ben volgens de berekeningen 7 weken zwanger en al de mama van 1 zoontje van  bijna 3. Heb heel sterk het gevoel dat ik misschien 11 weken ben. Heb de cyclus voor men laatste menstruatie weinig bloeding gehad en kort van maar 3 dagen wat normaal dik 5 dagen is. Ik ben laatste week extreem moe en de wc is men beste vriend. Ook begin ik last te hebben van steken in men onderbuik en men heupen maar lijkt me zo vroeg voor 7 weken. Ik heb 19 juni pas een afspraak voor de echo? </p><p>Weet iemand wat ik zou kunnen doen om duidelijkheid te krijgen of gewoon wachten? </p>

Je zou de vk kunnen bellen en de situatie uitleggen, volgens mij starten de meeste praktijken ook weer de 8 weken echo dus dan zou je eerder kunnen komen? 

Ik had in het begin ook wel wat steken in de buik.. Je baarmoeder groeit dus op zich logisch dat je dat voelt en de vermoeidheid knalde er al met 6 weken in.. Ik zou de echo afwachten. 

Ik heb net contact gehad. De 8 weken echo's zijn hier nog niet hervat enkel voor de vrouwen met miskraam in het verleden.  De partner mag inderdaad mee. Wordt vanmiddag gebeld hoe en wat of ik mag komen voor een echo.

Terug
Bovenaan