Vermoeden, intuitie

Hallo,

Ik zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Ilse en ik ben 22jaar. Ik woon samen met mijn vriend en we zijn 19 weken zwanger van onze 1e. Ik heb vanaf het begin al het vermoeden dat we een dochter krijgen.
Heeft iemand hier ervaring mee?? En klopte het vermoeden?
Ik ben heel benieuwd nl....

Liefs Ilse

ik was er bij iris meteen voor de zwangerschap al zeker van dat ik een meisje kreeg heb de hele zwangerschap dit gevoel gehad. en het klopte.
nu had ik niet direct het gevoel. dit kwam na 12 weken maar op de echo klopte mijn gevoel weer. nu krijgen we een zoon.
het kan wel maar of iedereen zo een gevoel heeft weet ik niet.
groeten petra

Ik heb het ook gehad. Bij mijn eerste was ik van overtuigd dat het een jongen was. Het werd een meisje.

Deze keer dacht ik dat het een meisje zou worden. Het wordt een jongen. Tot zover mijn intuitie....

Groetjes, Marisa

Hee hoi,

bij onze dochter had ik wel een heel sterk gevoel dat het een meisje zou zijn, terwijl echt iedereen zei dat we een jongen zouden krijgen.....
Nu weet ik het eigenlijk niet.... en we willen het ook niet weten dus we zullen wel zien! Ik was wel minder misselijk in het begin en deze baby is veeeel beweeglijker dus wie weet!

Groetjes ALberdien

Bij onze dochter zei iedereen dat het en jongen zou worden en ik had echt geen idee. Maar iedereen had het mis want inmiddels hebben we hier dus een meisje rondlopen.
Nu heb ik heel sterk het gevoel dat we weer een meisje krijgen. Wij weten het niet dus we zullen wel zien.

groetjes nynke

Mijn gevoel werd bij de 20-weken echo bevestigd. Ook iedereen in mijn omgeving zei van het begin af aan zeker te zijn van het geslacht en iedereen heeft gelijk gekregen.. We hebben overigens nog tegen niemand verteld wat het geslacht is (alleen tegen onze ouders en zussen/zwagers), zo blijft het toch nog een beetje een verrassing! Ik vind het alleen best moeilijk om niet een keer mijn mond voorbij te praten.

Tijdens mijn vorige zwangerschap had ik heel sterk het vermoeden dat we een meisje zouden krijgen en dat klopte. Nu heb ik weer heel sterk het gevoel dat we een meisje krijgen maar we zullen het in juli pas weten of het klopt.

groetjes Anja

De vorige keer wist ik zeker dat het een meisje werd, en dat werd het ook! Dit keer had ik bij een vroege echo ook een sterk gevoel dat het een meisje was, maar dat bleek onjuist te zijn; het is een jongen! Misschien dacht ik gewoon dat het een meisje zou zijn omdat ik dat meer gewend ben. Heb zelf ook 2 zussen en mijn moeder ook, dus. Vind het nu extra leuk om een jongen te krijgen, echt een uitdaging!!!!!

wendy

Terug
Bovenaan