Vermoeden koemelkallergie

<p>Ons zoontje is nu 4 weken oud en we hebben een vermoeden van koemelkallergie. Ik geef borstvoeding en de huisarts adviseerde mij om een tijdje op 'koemelkdieet' te gaan. Maar nu kom ik thuis en kijk ik op etiketten, maar ik zie vanalles staan. 'melk' 'melkzuur' 'melkeiwitten'... Moet ik dit nu allemaal vermijden? Of alleen alles waar alleen 'melk' op staat? </p>

Als er melk op staat en dat is dus als het goed is altijd in het dik gedrukt moet je het vermijden. Er zijn meedere soorten namen voor melk. Mocht je Facebook hebben is er een groep koemelkallergiewaar je veel informatie kan vinden of vragen stellen. Heel veel succes

Hier inmiddels een jaar op dieet, in het begin best wennen maar al snel weet je goed wat wel en niet kan. 
https://www.diakonessenhuis.nl/Pub/home/onderzoeken-en-behandelingen-Diakonessenhuis/onderzoeken-en-behandelingen-Diakonessenhuis-Koemelkvrij-dieet-bij-borstvoeding.html
De folder in deze link legt het duidelijk uit. Succes en hopelijk voelt je zoontje zich snel beter.

Terug
Bovenaan