Vermoeden

Hallo meiden!
Ik heb sinds een week een bepaald gevoel in mijn buik en daardoor heb ik een vermoeden dat ik zwanger ben. Heb totaal geen zwangerschapskwaaltjes, m'n NOD is pas 1 sep, dus het is ook (buiten mijn gevoel om dan) nergens op gebaseerd. Maar het is wel heel verwarrend, want de klap zal weer zo hard zijn als ik 1 sep gewoon ongi word. Ik durf het dus ook niet hardop uit te spreken (leve dit forum...).
Verder wil ik iedereen uiteraard heel veel succes wensen.
Groeten S

hoi S

ik hoop dat je vermoeden goed is
en dat je NOD wegblijft
zelf heb ik ook sinds een paar dagen een raar gevoel ook het zwangerschapgevoel
heb verder ook geen kwaaltjes maar weet niet wanneer mijn NOD dag is aangezien ik pas 30 juli een mk heb gehad dus we zien wel
en ik ben ook blij met dit forum zodat je alles kunt vragen wat je wilt en altijd een antwoord krijgt

groetjes E

Hoi,

Ik heb in juni een miskraam gehad. Ik ben één keer ongi geweest (ruim een maand na de miskraam) en zit nu op dag 33 terwijl ik voor mijn miskraam altijd op dag 31 of 32 ongi werd. Ik heb steeds wel het ongi-gevoel in mijn buik en als ik dan naar de wc ga omdat ik denk ongi te zijn geworden, is er nog steeds niks! Een test op dag 30 was negatief, maar ja, als mijn cyclus normaal al langer is... Ik heb best wel goede hoop, maar ik ben ook heel bang voor de teleurstelling. Wie weet is mijn cyclus nog in de war ofzo.

Ik zit dus zo'n beetje in hetzelfde schuitje! Ik hoop voor ons allemaal goed nieuws!

Groetjes.

Terug
Bovenaan