Vermoedens

Zucht kom net van de verjaardag van me broertje en schoonzus af en we denken dat me broer en broertje een vermoeden hebben..

Omdat me broertje en schoonzus net in hun woning zitten hadden ze voor iedereen een shotje om het te vieren en dit sloeg ik dus af toen zaten ze al ahh joh eentje maar dus uit eindelijk hielden ze er over op toen begon me broertje dat de asti al koud stond en of ik een glaasje wou dus afslaan dus dat was nummer 2 die ik moest afslaan en de laatste is echt abnormaal voor me..

Toen kwam me schoonzus met een asti met peachtree moet je eens proeven kut moet ik natuurlijk weer afslaan.. Toen keken me broers elkaar aan en zeiden alleen "zie je wel "en keken toen me man aan en tja die heeft z'n slechte pokerface..

Dat ik denk dat we door de mand zijn gevallen baal er behoorlijk van eerlijk gezegd we willen het tot minstens 12weken voor ons houden en aangezien we volgende week weer verjaardag hebben gaat dat nog moeilijk worden

Ja, zo zijn mijn ouders en broertjes er ook achter gekomen. Ik hoefde geen wijn en me moeder maar vragen waarom niet. Toen me vader vroeg of ik weer zwanger was, heb ik t ze maar verteld. Had t ook nog wel even voor me willen houden, maar ik kan helemaal niet liegen.

Wel balen voor je! Ook omdat het best nog een tijdje duurt voordat je 12 weken bent. Hoe reageerde jij toen ze tegen elkaar zeiden 'zie je wel?'
Zijn volgende week je broers er ook weer bij?

Weetje ik wil je niet de les leven og zeggen hoe het moet...
Maar misschien is het wel beter dat mensen het weten. Wat als het mis gaat (gaat het niet) en je hebt oppas nodig.
Stel je moet naar het ziekenhuis en onder narcose. Want die pillen hoeven niet altijd te werken.
Dan kun je toch niet een smoes verzinnen? Of nadat je je de vorige keer zo verschrikkelijk klote voelde en dat zou nu weer gebeuren? Dan heb je mensen die je kunnen steunen of gewoon met rust kunnen laten als jij dat wil. Maar dan kunnen ze het tenminste begrijpen. Nederland is een van de weinige landen met de vreemde 12 weken regel...en waarom is mij een grote vraag.
Soms denk ik wel dat als er niet zo geheim over een miskraam word gedaan het iets normaal word wat je kunt delen met anderen en niet alleen verdriet hoeft te hebben...

Maar goed allemaal leuk en aardig het gaat gewoon helemaal goed. Niet druk maken om wie het weet want je het weet is het december en ga je bevallen ;)

ik deed als of ik het mee kreeg ik was ingesprek en kreeg het toevallig mee..
ja volgende week zijn ze er ook dan is het de verjaardag van me zus.. maar is ff afvragen of ikwel ga kort gezegd me zus heeft een hekel aan me en speelt al jaren een poppenkast als of alles helemaal top is tussen ons en ben het een beetje zat..

ik weet dat het een rare gewoonte is om het voor je te houden tot 12weken maar vond het verschrikkelijk om het iedereen te vertellen dat het niet goed zat misschien kan ik me kerel wel overtuigen om na de echo het aan familie te vertellen

Ja hier net zo al zijn het dan een stel vrienden van ons die een vermoeden hebben.. Ik denk ook niet dat ik het tot 12 weken kan voor me houden. Heb namelijk voor 9 weken morgen al een beetje buik en kan dit moeilijk verstoppen. Ik 1 wijde trui maar nu mooie weer beetje komt zie ik me daar nie echt in lopen. Denk dat we het vanmiddag me schoonouders vertellen en morgen me eigen ouders.

we hebben afgesproken om na de echo (donderdag) het aan familie te vertellen en alles daar buiten pas met 12weken.. probleem is nu ik kon al niet wachten op de echo maar nu helemaal niet..
gelukkig is 2 van de 4dagen mijn man vrij fus kunnen veel doen als afleiding woensdag ons zelf bezig houden donderdag eerst cb controle van me zoon en smiddags echo yesyes

Terug
Bovenaan